Ga naar inhoud


wil graag een viamodule maar welke?


xfiles69

Aanbevolen berichten


Zowieso in 2e hands circuit mogelijk.<P>Ben wat droppers tegengekomen die door de ontwikkelingen van afgelopen tijd Aston en Viaccess wegdoen, ik hou ze nog ff.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt nu ook niks meer uit dacht ik, een zwarte of een rode. Als je tenminste de speciale redcam files gebruikt.<P>Als je een gebruikte koopt, weet je nooit wat voor patches daar allemaal op gezet zijn, en hoe heet ie is geweest tijdens gebruik (en niet van de xxx kanalen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maar vanuit dat de gemiddelde viewer (haha) weinig te patchen heeft op een black-cam viaccess.<P>Persoonlijk, en dat is dus ieder voor zich zou ik er geen moeite mee hebben om deze cam of een originele aston 1.04/5 2e hands te kopen, kan ook prijstechnisch wel eens aantrekkelijk zijn.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bigfoot1972:<BR><STRONG>Op een 1.04 passen toch minder providers dan een 1.05?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Hebben ze mij ook gezegd maar ik gebruik in mijn 5100 een 1.05 en in mijn 5400 een 1.04 en heb niet ondervonden dat 1.04 minder providers aanneemt. Dit is nu wel geen antwoord op xfiles69 zijn vraag maar allé, we dwalen af<P> laugh.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bigfoot heeft waarschijnlijk geen contact met Oma laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>De discussie week af:<BR>- welke cam<BR>- alleen red te koop<BR>- evt black via 2e hands<BR>- 2e hands kopen = tricky<BR>- waarom<P>Sorry .. blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><P>- 2e hands kopen = tricky<P><HR></BLOCKQUOTE><P>hoezo tricky ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...