Ga naar inhoud


wil graag een viamodule maar welke?


xfiles69

Aanbevolen berichten


ik ben zelf een gelukkige eigenaar van een black cam !<P>maar ik ga er van uit als je een gebruikte koopt dat daar niet op de ééne manier een patch op zit want dan moet je wel weten waar je mee bezig bent !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Xfiles69,<P>Als je nou een Hummer5300 koopt, zit daar al gelijk een viaccess modul embedded in.<BR>Is natuurlijk kwa prijs ook niet oninteressant...!<BR>Zo´n viaccess CAM kost toch altijd rond de Hfl 300,- En geen gel*l met red of black CAM, en wordt niet heet.<BR> laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viewer, ik vat ´m even niet. Ik wist niet dat xfiles69 een Hummer5400 had.<BR>Een 5300 kost in Duitsland ca. DM 629,-<BR>Een Viaccess CAM al gauw ca DM 300,- (ik woon namelijk in Duitsland)<BR>Dus dat is praktisch de helft van een ontvanger.<BR>Ik vind sowieso de verhouding tussen prijs CAM en prijs ontvanger helemaal fout.<BR>En daarom zou ik dus, als viaccess erg belangrijk voor mij was, altijd een 5300 met embedded CAM kopen.<BR> shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problemo Svetik, omdat hij specfiek naar een CI vroeg ging ik er een beetje vanuit dat hij al een receiver heeft, maar ja da's ook maar een aanname.<P>Persoonlijk vind ik het ook leuk om Irdeto en Betacrypt open te houden en da's in de 5400 wel zo makkie en vind ik die 150 DM extra niet zo erg, heb je immers geen CI voor.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...