Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><I><BR>"29-07-2001 *Finally, there is a 3in1 version for Funcard. I don´t have Humax so I can´t tell how it works on it, but I can tell you how it works on Nokia9600 with FreeCAM2 and DVB2000 1821K. "<BR><HR></BLOCKQUOTE></I><P>Ik lees elders (dr hans) dat er een 3 in 1 versie is voor funcard. Heeft iemand die al op de hummy getest? werkt ie stabieler als ds9?<P>CU,<BR>Ogie
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Voor educatieve doeleinden hebben we het eens op een funcard gegooit en ja het werkt.<P>En niet zo beetje ook.<P>Zeer snel, geen vastlopers en geen reset meer nodig.... DS9 verliest op dit moment zeker van fun.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 dat valt niet tegen dan.<BR>Want dat ds9 is wel leuk,<BR>maar heeft toch nog wel een aardige weg te gaan.<P>Ben alweer blij dat ik een mastera programmer heb gepakt een geen gold <P>Jammer dat een bepaald pakket op de sirius nog niet volledig ondersteund wordt...<P>Dat zal nog wel komen....
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Als je wilt kan je alles laten ondersteunen. Gewoon een kwestie van iets erbij zetten met de geldige keys....<P>Op sirius is veel te zien als je het op een goede manier doet
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Kan iemand mij vertellen waar die ds9 files voor de funcard ergens staan? Kan er nergens iets over vinden.<P>Kind regardes Sebastian
Aanbevolen berichten