Ga naar inhoud


Dolby Digital file


Gast

Aanbevolen berichten

Ik had even moeite om dit te geloven:<P>Dear customer, <P>We apologize to the customer for inconvenience caused by DD problem. <BR>Recently, We are trying to solve this problem with our best effort. <BR>We have found some clue. and May I ask you a favor? <BR>The attached file is a test software which was newly modified one. <BR>Please test it and let us know you opinion whether is it possible to release or not? <BR>Thank you so much. <P>Best Regards, <P>H. June Lee<P>Kun je je nog herinneren (de Planet Hemp "story") ?<P>De TEST file van Humax: <A HREF="http://213.33.66.11/test_dd.hdf" TARGET=_blank>http://213.33.66.11/test_dd.hdf</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het net gelezen en gedownload...<BR>Ben benieuwd, zal de file zo eens ontleden en kijken wat er verandert is...<P>...Nu toch maar weer wachten op een patch van deze versie....<P><BR>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

File is inmiddels getest: DD op PW 100% !!!<P>Ik zit helaas nu niet thuis, is getest door ander, maar pis m'n broek nu al vol, ga voor de file naar huis ....<P>reactie van Planet Hemp op de Humax file:<P>"Humax muss ja jetzt doch schon ganz schön vom hohen Ross runtergekommen sein, dass Sie den User mal als Betatester einbeziehen. Warum nicht gleich so!" <P>PH <P>Je gelooft het zelf toch niet ?....<P>@ Toxic:<BR>ik kan je de file helaas niet mailen nu, maar de URL staat in de 1e posting !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TOXIC [Q]<P><BR>Kijk ff in je meelbox, heb de file ingepakt en naar je toegestuurd!<P><BR>Succes ermee, ben inmiddels bezig met een NL menu versie van deze f/w.<P><BR>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de vertaling is weer klaar!<P>Nu dus weer met Nederlands menu als optie!<P><BR>Zal hem naar Toxic[Q] sturen kan je hem straks hier gewoon weer downloaden!<P><BR>SUK6!<P><BR>Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, ik neem aan dat die DD alleen werkt op een ci, en niet in de embedded cam in de hummie...<BR>We moeten dus nog wachten op planet hemp op de patch om pw in dd te horen.<P>groetjes<P>jonas frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begreep uit diverse verhalen in diverse forums was het DD probleem opgelost voor mensen die gebruik maakten van een CI cam met de 1.03 versie die humax al enige tijd geleden (week) heeft uitgebracht. Alleen inde embedded CAM zou het volgens de berichten niet werken. Dit kunnen we niet checken daar er (voor ons) geen patch is. Over welke versie hebben we het hier dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dolby Digital werkt perfect in combinatie met de embedded slot!!<P>Ook als je geen officieel abonnement hebt kan je nog altijd het geluid gewoon ontvangen en decoderen!<P>Perfect geluid op de Cinedoms, al klinkt Tom Cruise erg vreemd met zijn Duits accent -))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...