Ga naar inhoud


KPN kaart los te krijgen


JBnl

Aanbevolen berichten


Citaat:
Toen ik de KPN Digitenne ontvanger kocht (eind December) kon je nog geen losse kaarten krijgen, maar ik zag vorige week op hun wesite staan dat je ook een losse kaart kunt bestellen voor 4,95... Da's nog eens andere koek dan voor een Seca2!

bij de kpn kaart heb je wel de maandelijkse betalingsverplichting varierend van € 7,95- 14,00

 

die heb je bij seca 2 niet (zelfs de 19,95 is niet verplicht)

 

zo zie je maar , je betaalt de kaart toch uiteindelijk zelf

 

eigenlijk net een mobiele telefoon die (bijna gratis is)

ook die betaal je ongemerkt toch weer zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

die 19,95 bij een seca2 is wel verplicht anders heb je geen ned1,2,3 enzo meer.....

 

En moet jij je elk jaar weer aanmelden wat uiteindelijk meer kost.

 

Tuurlijk die maandelijkse verplichting heb je bij kpn ook, maar bij seca2 ook als een pakket neem van 6,95 dus het blijft ongeveer gelijk.

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

In antwoord of een KPN kaart los is te krijgen kan ik ook JA antwoorden. Dit staat op de KPN site sinds kort en ik heb hier dan ook gebruik van gemaakt door te bellen naar de KPN. Zojuist bode aan de deur geweest om smartcard met handleiding af te geven en ik heb ze in een Topfield 3000 COT-d gestopt en binnen 2 minuten werkte alles, op Spice na natuurlijk want dat moet apart worden geactiveerd. Wat ik wel vreemd vind is dat ik nooit een handtekening heb moeten zetten voor accoord en dat men "er gewoon" van uitging dat ik inderdaad telefoon via KPN heb en ADSL. Bovendien als ik het nou weer niks vind (net als bij digitenne) kan ik er dan zomaar weer vanaf?

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zou het niet weten. Heb vandaag mijn kaartje ook gekregen alleen denk ik niet dat het al werkt hier in de betuwe tussen arnhem/nijmegen.

Misschien maar eens een grote yagi buiten installeren.

 

Ik heb nu ook de ontvanger binnen een combi van dvb-s/dvb-t en 2x ci.

 

Dus ben benieuwd.

Als je het niets vind weet ik niet of je er dan zo ook vanaf komt volgens mi wel wat ik zo gauw in het boekje las.

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Als je het niets vind weet ik niet of je er dan zo ook vanaf komt volgens mi wel wat ik zo gauw in het boekje las.


Binnen 8 dagen kun je het terugsturen (wettelijk vastgesteld overigens), daarna zit je er een jaar aan vast, voor zover ik in de AV kan vinden.

Trouwens een tip voor dit soort dingen: lees de AV.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...