crazyrip Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Kan ik ook een nieuwe key invoeren met de AB?? Als ik dan op ok druk word de balk weer leeg. Wie herkent dit??
GreenPolo Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Je moet eerst op "C" (opslaan) drukken en dan pas op ok. Correct me if I'm wrong. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Tull Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Ik heb versie 5k en ik heb dat probleem eveneens. Om precies te zijn: provider ID en andere min of meer vaste kaartgegevens leveren geen problemen maar de keys verdwijnen na bevestiging met OK weer van het scherm. Dit geldt in elk geval voor Seca en Irdeto keys. Eerst C en dan OK werkt niet, de C-toets is dan niet eens geactiveerd. Heb dit probleem met vorige versie ook al eens gehad, maar dat loste na een tijdje spontaan op. Vraag me niet hoe. Weet iemand een oplossing? Verder krijg ik bij de info van ondermeer Duitse zenders aanduidingen in het Italiaans. Is dat te wijzigen? Groeten, Tull
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen