Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Hallo allemaal, Kun je met de software voor b.v. de skystar kaart (ProgDVB?) ook een wavefrontier aansturen? Tweede kun je filters zo instellen dat je een progressive beeld naar je beamer kunt sturen? Ik wil namelijk de skystar gebruiken om een htpc te maken om t.v. te kijken op mijn beamer. Nu gebruik ik zoomplayer met ffdshow om hoge kwaliteit dvd te kijken op de beamer, ik hoop dat er een mogelijkheid is om b.v. de ffdshow filters of zelfs de dscaler filters te gebruiken met de skystar. Is zoiets mogelijk? Groeten
Gast Geplaatst: 21 januari 2005 Geplaatst: 21 januari 2005 Ik heb recent de nieuwste versie van DVBdream geinstalleerd. Icm een Nova-ci kaart zijn de Dscaler5 decoders te gebruiken. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het via de Mtarxo G550 progressive naar mijn Hitachi-beamer te sturen. Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een nieuwe Dscalerversie die waarschijnlijk ook met de Nova-kaart kan werken. Als dat niet werkt zit er niets anders op dan de aanschaf van een hardwarematige (externe) scaler.
Gast Geplaatst: 21 januari 2005 Geplaatst: 21 januari 2005 Hi Zie footer . Ik draai hier met mytheatre en een enhanced driver van Saar ( mytheatre maker ) en kan dus de 1.1 en 1.0 switches aan sturen zonder probleem. Zie even het probleem niet om het beeld naar een TV beamer of een VGA beamer te krijgen. lijk mij gesnede koek. Scaling functies zijn namelijk ook in mytheatre. Amigob,
RubbeR Geplaatst: 21 januari 2005 Geplaatst: 21 januari 2005 Powerstrip wordt veel gebruikt voor multi-monitor instellingen Citaat: PowerStrip provides advanced, multi-monitor, programmable hardware support to a wide range of graphics cards - from the venerable Matrox Millennium I to the latest GeForce 6600GT and ATI X800. It is in fact the only program of its type to support multiple graphics cards from multiple chipset vendors, simultaneously, under every Windows operating system from Windows 95 to the x64-bit edition of XP. http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm I am RubbeR, you are glue
Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Bedankt, Mytheatre lijk tidd wat ik zoek zie ik. Kun je er ook emu's in instaleren voor gehackte kanalen? Groeten
Albert_H Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Ja, dat gaat goed maar dat moet voor S2EMU en KrasnalTM wel via de MDwrapper. MDwrapper komt dan in de plugins dir, je moet zelf even een MDplugins dir aanmaken en de DLL van S2EMU of KrasnalTM komt dan in deze MDplugins dir. De hulp en key file komen gewoon in de root van MyTheatre. Voor Yankse is geen MDwrapper nodig, die kan gewoon in de plugins dir. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen