Ga naar inhoud


Lip-sync probs


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen een Humax 5400 hier staan, met 2.4 patch, maar het valt me op dat vooral RTL4 en 4 en SBS6 een lip-sync probleem hebben. Las op dit board al meer msg's over dit onderwerp, maar is daar nog iets aan te doen, of is dit een typisch Humax probleem? Afgeleverd zat FW HIC 1.01.10 erin, heb een update gedaan naar de originele 1.03.00 maar dat heeft geen positief effect.<P><BR> frown.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@LD: Daar heb je op zich wel gelijk in, maar het is wel opvallend dat het zich (opvallend) voordoet sinds de 2.4 patch. Ik weet niet hoe het zit met de allernieuwste firmware, maar ik hoop dat die verbetering geeft. Het doet me denken aan m'n ouwe vertrouwde Micronik laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic<BR>Weet jij soms of downgraden naar de 2.3 patch zin heeft? En zoals LD voorstelde, heen en weer zappen en uit/aan heeft geen enkel effect.<P>Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bitbull: Ik heb geen idee of dat zin heeft, ik denk het wel eerlijk gezegd, want toen had ik er geen last van. Probeer het eens zou ik zeggen...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook last van, maar bij mij heb ik dan ook nog vastgesteld dat als ik terugschakel naar gewone kabelontvangst, m'n tv hetzelfde euvel heeft. Ik heb een JVC Digipure Digital met alle toeters en bellen.<P>Gewoon even uitzetten en opnieuw aanzetten helpt wel voor de tv.<P>Als ik alleen maar de Duitse FTA zenders opgehad heb doet dit zich niet voor.<P>Zeer vreemd allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed kijkt doet de MM9500 het ook.<BR>Zijn toch 2 verschillende signalen, geluid en video, zal wel lastig zijn, maar het is inderdaad niet om aan te zien.<P>Die ene brommende microfoon (al jaren) bij het RTL4 Nws, dat geloof je toch ook niet.<P><BR>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu de 2.3 patch er weer in gepropt, en dat is een beetje beter dan de 2.4. En nu ik er eenmaal op begin te letten, is het op de kabel ook niet altijd helemaal lekker. Ik was vanmiddag bij de slager, en het leek even of die ook out-of-sync was.. Zal wel verbeelding zijn. Maar goed, het lijkt gewoon bij de techniek te horen. Er komt ook bij Nokia, Strong enz. voor.. Heb de vraag bij Humax HCSA gedropped. Eens kijken of ze wat laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, versie 2.4 geeft een grotere vertraging dan 2.3.<P>we wachten maar op 2.5 (of 3.0)<P>gr<BR>jonas confused.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 01-08-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...