Ga naar inhoud


All-CAM


Gast

Aanbevolen berichten

Jongens, vraagje ik overweeg om deze week een Humax 5400 aan te schaffen. Ik begrijp alleen een ding niet !!! Als je de All-CAM versie download dan kan ik niet herlijden bij welke loader dit hoort<BR>(0016.0000 OAK-I MK2 tuner)<BR>(0016.0400 OAK-I MK3 tuner)<BR>(0016.0200 OAK-II MK2 tuner)<BR>(0016.0600 OAK-II MK3 tuner)<P>Nou mankeert er niks aan mijn oogjes en heb ik toch duidelijk gelezen dat je de juiste file in je machine moet downloaden om crashes te voorkomen.<P>Mis ik nu iets, of zie ik het gewoon over hoofd<P>Groeten, Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites


in de allcam+ patches zit geen loader, en kun je dus over de firmware van humax heendraaien.<P>voor je originele humax firmware is het WEL van belang welke je erin draait (dat zie je vanzelf in het menu van je nieuwe tuner).<P>c-ya.<BR>p.s. goeie koop !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi !<P>De +CAM (~Allcam) die je bij Humfree haalt, is voor ALLE hardware versies. Je moet alleen zorgen dat je de nieuwste loader hebt, en die krijg je door de laatste hardwarespecifieke originele humax SW eerst te installeren.... Tenzij je al op het laatste loader level zit...<BR>Het is echt een eitje cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon lekker kopen dus.<BR>en dan kijken welke versie er al in zit.<P>En anders vraag je het toch weer, als je er niet uitkomt ? daar is het board voor.<P>c-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, aan jullie enthousiasme te zien moet ik het maar gaan aanschaffen.<P>Ik heb al een weekje of 3 overal rondgeneusd, dus ik denk dat ik er een nieuwe hobby bij heb.<P>Bedankt,<P>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...