Ga naar inhoud


Patch 2.4 helemaal ruk.


Ed

Aanbevolen berichten

Hoe lovend ik was over de 2.3 patch,des te teleurgesteld ben ik over de 2.4 patch.Na alle goede kritieken heb ik deze er ook ingezet.Wat blijkt echter,schakelen tussen Irdeto en Seca gaat niet altijd goed.Zat lekker te zappen met de Formule 1 tussen PW en C-,telkeens de rode balk in beeld en geen raceauto`s.Vanavond Viacces geprobeerd.Deze kan ik alleen krijgen waneer de Hummi uit en aan gaat.En dat is volgensmij nou net niet de bedoeling bij een autoswitching cam.Om weer terug te keren naar C- moet ik de Hummi weer resetten.Met de 2.3 versie ging het allemaal zeer gladjes.Kijk met Wallbanger en een loader H2.08 in de Hummi.<BR>Zijn er meer lieden die dit ook opvalt,of moet ik maar snel terug naar de 2.3 versie.<P> cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0frown.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2.4+ loopt bij mij goed, gebeurt wel eens dat schakelen naar PW niet herkent wordt en een tweede of derde zap 'm wel pakt, voor de rest 100%.<P>Maar wat let je ? als 2.3+ goed loopt bij je zet je die toch terug ?<P>Zal binnenkort toch 3.0 of 3.1 uitkomen op Humfree.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.4 en een DS9 GW met Irdeto/BetaCrypt en Seca loopt bij mij perfekt. Schakelt stabiel en vooral snel. Ik heb Viaccess nog niet geprobeerd.<BR>Ben helemaal happy. laugh.gif" border="0cool.gif" border="0<BR>Dat Walbanger gebeuren is wel leuk, maar het blokeert wel je PC of laptop en moeder de vrouw is daar bij mij helemaal niet gelukkig mee. Al die troep bij de TV... (Hihi)<p>[ 01-08-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

DS9 loopt bij mij ook voor geen meter, switchen tussen Irdeto/seca/viaccess lukt maar heel zelden. En dan moet je nog de aan/uit knop gebruiken en/of kaartje schuiven. Mijn hummie heeft loader 1.37

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik 2.4NL met GW en werkt redelijk goed. Het gebeurt inderdaat wel eens wanneer ik van PW naar C- of van Hotbird naar Astra schakel dat ik hem uit en aan moet zetten.<P>Al met al zeeeeeer tevreden laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Houbie<P>Denk je dat het mogelijk is om pic en eeprom file en vermelding van editor op DLmaster te krijgen (gaat NIET om de keys) die geschikt is voor Humax embedded;<P>C-kaart PW/Stream/Nova-Hellas ...<P>Kan me voorstellen dat hier meer animo voor is door komst beta firmware 5.1DD.<P>Ik pak zelf PW met Season maar wil de beta firmware terugzetten, errug sappig 5.1.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien is de opmerking "ruk" wel niet terecht,daar het natuurlijk een wereldvondst is,om met je Hummi, 3 coderingen aan te kunnen.Ook hier is moeder de vrouw niet blij met de PC naast de TV om Wallbager te laten draaien.Daarom heb ik me verdiept in het DS9 projekt waar ik dan ook naar toe ga overstappen.Hierover heb ik nog enkele vraagjes.<BR>*Kan ik met de G*lgpr*grammer van de advertentie op dit bord de A*fr*do files van de downloadmaster op een GW zetten of heb ik daar een PIC2 voor nodig.En zo ja kan ik dan de PIC2 met de G*ldpr*grammer proggen of heb ik daar de dure M*st*ra voor nodig.<BR>*De EEPROM file is een bin-file.Deze moet ik zeker ff naar hex converteren.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0cool.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ed,<P>Met je gold kun je de alfredo's erop zetten.<BR>En de ds9 kun je gewoon met een jdm proggen.<BR>En het werkt als een speer, voor nix de aston 1.5 gekocht ;-(, gelukkig schakeld ie niet zo snel dus kan ik em toch nog niet wegdoen ;-)<P>gr,<P>bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij verschijnt er als ik een "?" indruk bij sommige functie's een boodschap in de Duitse taal.<P>En het schakelen tussen bepaalde providers verloopt inderdaad soms niet al te gladjes.<P>Dit zijn zuiver goed bedoelde opmerkingen, en zeker geen naar bedoelde aanmerkingen,want ik ben maar al te blij dat er mensen zijn die dit soort patches (kunnen) maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ed <BR>eerst had ik de 2.2 allvam erin en nu de 2.4 allcam maar heb de zelfde bevindingen als jou steeds weer uit en aan zetten om van C+ naar PW tegaan en terug <BR>ik zet er morgen weer de 2.2. in dat gaat een stuk beter<BR>Groetjes Harrie rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.4 patch werkt hier perfect alfredo files<BR>4xirdeto10xseca en lopen als een speer.<BR>als hij van seca naar irdeto niet goed loopt moet je even snel 5 kanalen verder zapppen en dan weer terug<P><BR>groet van jim smile.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...