Ga naar inhoud


Radiozenders


Gast

Aanbevolen berichten

Is er een manier om de frans/spaanse radiozenders een eigen kanaal in de humax toe te wijzen?<P>Ik wil bijv. 40 principales uit het CSD pakket rechtstreeks kunnen benaderen, ipv eerst naar het CSD radiokanaal te gaan en dan de juiste soundtrack te kiezen uit de >10 die beschikbaar zijn.<P>Aan de omschrijving tr1, tr2 etc. kan ik niet zien welke zender het is....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe? Deze zenders verschijnen niet afzonderlijk in de radiolijst. Er staan bijv. Radios ESP. En de gewenste zender zit dan op audiotrack 5 of zo. Maar ik krijg 'm niet zo ver dat ik voor iedere audiotrack een aparte voorkeur-zender kan aanmaken en die een eigen naam kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bcn heeft gelijk. Dat gaat helaas niet.<BR>Ik heb me daar ook al mateloos aan lopen ergeren.<BR>Zitten namelijk best wel goeie radiozenders tussen zoals b.v. Paris Jazz<BR>Kunnen we dit niet eens aan die jongens van Planet Hemp vragen. Humax zelf doet er waarschijnlijk toch niets aan. Onder het motto van: Who cares"!!<BR>Hit ligt aan het feit dat die radiopaketten niet helemaal DVB conform uitzenden.<BR>Technisch is het best mogelijk om de echte zendernamen ipv tr1/tr2/tr3 etc aan te geven.<BR>Dit bewijst namelijk de Technisat CAM1 en ViaCAM serie van producten. Daar gaat het namelijk wel......<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee om zelf de zenderlijst in bijv humbox aan te passen en de zenders allemaal een eigen radiokanaal te geven met de naam van de zender erbij ????<P>Elke zender heeft namelijk een andere audiopid en als je dus bijv via de Hopper Guide of via lyngsat die audiopids opzoekt kan je in de radiolijst van alle zenders een eigen kanaal erin maken. <P>Als je goed zoekt zijn er zelfs al op internet settingslijsten te vinden waarin dit al voor je gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...