Ga naar inhoud


Humax All CAM Verie 3


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe zit dat nu, ik kan er stilletjes aan geen kop nog staart meer aankrijgen.<BR>De laatste All Cam Patch is toch de V 2.4 ?<P>Op de site van humfree staat nu reeds een All Cam Patch V 3.0 gebaseerd op de nieuwe firmware 1.03.01 van de Humax 5400. Er staat wel bij : +CAM Preview.<P>Mijn vraag is : als je nu de nieuwe firmware 1.03.01 plaatst en daarna de CAM+ V3.0 plaatst, werkt fdan heel het boeltje nog ?<P> confused.gif" border="0 Humaxuser

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Humax user en Fred Vreeswijk. <BR>de cam 2.4 patch is voor de 10110 versie. Die alleen op Pro7 DD heeft zeg maar.<P>In de nieuwe patch 10300 zou het ook mogelijk zijn de duitse pw kanalen die in dd uitzenden eindelijk in dd te kunnen beluisteren c.q ontvangen. maar bij een nieuwe soft hoort een nieuwe patch dus voor de 10300 de patch 3.0 laugh.gif" border="0<p>[ 01-08-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is de beta te halen bij <P>+CAM Preview, Version 3.0 basierend auf der Firmware 1.03.01 für den 5400, ohne Loader (für alle Versionen). Unterstützung nur für Karten (1.2).<P>Deze is op te halen bij humfree en werkt erg goed<BR>Ik weet niet ofdat alles werkt op DD<BR>Tot nu toe geen enkel probleem<P>See you

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...