Ga naar inhoud


van pc naar humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Oke dit software pakket heb ik maar nu...<BR>nou vraag ik me af moet de stb box aan of uit zijn tijdens dit process en ja hoe kan ik een backup file maken van mijn oude gegevens klinkt voor jullie eenvoudig maar ik ben op dit gebied een leek.<BR>(bedankt voor de eerste reaktie)<P>Silvester

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. Humax aan Pc koppelen met null modem kabel<BR>2. Humax aanzetten<BR>3. Software opstarten en file selecteren in software.<BR>4. Humax met stadby knop (niet op afstandsbediening) uit en weer aan zetten, balk op je monitor geeft voortgang aan.<BR>5. Als ie klaar is verschijnt énd'in display humax<BR>that's it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een firmware en settings download hoef je geen backup te maken, deze files stonden al op je PC toen je de Humax met deze files de 1e keer progte (settings) en kun je gemakshalve bewaren. De originele firmware hoef je de 1e keer ook niet te backuppen, deze is gewoon op internet verkrijgbaar (origineel en patch).<P>Je kunt veel programma's gebruiken, wil je Humax software gebruiken, dan:<BR>Formule 3 voor settings<BR>WDNOAK 4 voor firmware<P>Na upgrade proces verschijnt "press stnd by" aanzetten op de haumax zelf (geen afstandbed.)<P>c-ya.<P>p.s. een hoop vind je op humaxsite zelf <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>www.humaxdigital.com</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Hans en Viewer te gek echt..<BR>Een laatste vraagje ben ik mijn prem.patch kwijt met dit nieuwe versie. of blijft het gewoon gehandhaafd ?<P>Mensen na dat deze vraag beantwoord is dan ga ik hem programmeren. bedankt hoor...<P>Silvester

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt er toch nog een extra vraag om de hoek<BR>Ik heb al loader h 2.08 moet ik deze bij de nieuwe file HIC10300-6 opnieuw laden of kan het geen kwaad 2x zelfde loader installeren +de application patch.<P>Groetjes Silvester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...