Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Hallo,<P>waarom krijg ik via de humax bij de premiere ppv(cinedom) kanalen geen informatie over het lopend programma ? Bij de d-box krijg ik bij de zelfde kanalen de informatie wel ! <P>Kierewiet<BR> Kierewiet@gmx.net
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 strax met nieuwe firmware Humax wellicht opgelost EPG fix, duitsers hebben zich naast DD ook druk gemaakt over de EPG.<P>c-ya.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 ....en dan nog iets.<BR>Waarom zend CineD Dl. niet meer de originele taal mee?<BR>Ik kan nu alleen maar selecteren uit DD (wat niet werkt) en de gesynchroniseerde (duitse) taal
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Ik heb inmiddels in een duits board een link van een officiele site <A HREF="http://www.gieseler.de/download/index.html" TARGET=_blank>www.gieseler.de</A> gekregen... gieseler heeft het probleem anders opgelost !!<P>Kierewiet<BR> Kierewiet@gmx.net
Aanbevolen berichten