Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of ik de enige ben die hier problemen mee heeft, maar de nieuwe keys komen maandelijks maar moeizaam naar binnen op mijn Humax.<BR>Ik heb een 5400 met Aston 1.03 + GW.<BR>Al laat ik de ontvanger dagen lang aanstaan, dan nog komen er zelden keys naar binnen.<BR>Met het loggen gaat het soms iets sneller (season-1), maar ook dat gaat moeizaam.<BR>Is dit met een Aston 1.05 opgelost?<BR>Ppua + mk1 zijn in orde.<BR>Ook ligt het niet aan de pic-flie, gezien ze soms wel binnen komen.<BR>Deelt iemand deze ervaring?<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Hoi,<P>Hier hetzelfde maar dan met de Aston/seca 1.05 vorige maand ging het allemaal goed, maar deze maand lukt het van geen kant om de code`s binnen te halen, de ppua`s en de key 01 kunnen toch niet ineens allemaal veranderd zijn?<BR>Ik ben er nog niet achter hoe het kan, ook met een orginele canal+ kaart lukte het zelfs niet

Geplaatst:

Het is bekend dat humax met een aston 1.03 moeizaam en soms helemaal geen autoupdate krijgt, met de aston 1.05 is dit probleem verholpen indien de goede ppua en mk01.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

zelfs met een orginele c+ card, die ik vorige maand was vergeten om te laten updaten duurde het toch bijna 3 kwatier op sbs6.<P>trage jongens die c plussers<P>Cuuu confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hm, dan moeten we toch maar eens op zoek naar 1.05<BR>Heb ik gelijk 15 providers op het scherm.<P>B.W.

Geplaatst:

Humax 5400 met HIC 1.01.03 (Non patched)<BR>Update met geldige MK1/PPUA binnen 15 minuten (meestal slechts 4 minuten). Dit op originele kaart en Aston 1.05<BR>Voorheen had ik een Aston 1.03 die in dezelfde Humax NOOIT opwaardeerde! Moest toen mijn Aston 1.03 + kaart in de Nokia 9800s stoppen en binnen het kwartier weer klaar.. Valt het mensen ook op dat een Aston 1.03 eigenlijk fungeert als 'blokker'. Orig kaart + Goldwafers vielen echt nooit uit door attacks e.d.

Geplaatst:

<B><I>Valt het mensen ook op dat een Aston 1.03 eigenlijk fungeert als 'blokker'. </I> </B><P>Inderdaad nooit geen problemen gehad met welke attack dan ook!<BR>Ik mag aannemen dat dit met een 1.05 hetzelfde is.. toch?<P>B.W.<p>[ 03-08-2001: Message edited by: Bocky Wocky ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.