Ga naar inhoud


2 laatste vragen over humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Bedankt Hans en Viewer te gek..<BR>nog 2 vraagjes en dan kan ik eindelijk beginnen..met de nieuwe upgrade van hic 1.01<BR>naar 1.03 ben ik mijn prem.patch kwijt ?<BR>en kan ik 2 x dezelfde loader installeren ik heb nl al loader H 2.08 of alleen de applicatie HIC10300<BR>Volledige versie is HIC10300-6 + loader h2.08<P>Mijn dank is groot.....<BR>Silvester..<P>Sorry Toxic ik heb de 2 vraagjes onder reply gezet. ipv nieuw onderwerp..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt X-files, door de enthousiasme ben ik de draad kwijt met humfree is dit de site van het nederlands board voor de settings je mag me ook e-mailen Silvester@rklein.demon.nl<BR>bedankt voor je toelichting<P>C-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Humfree is duits, daar komt de patch vandaan die via de DLmaster te downloaden is.<P>Via de DLmaster kun je de NL vertaalde versie naar binnen halen, die zijn exact hetzelfde alleen uitgebreid met de NL taal (wel zo makkelijk)<P>De 2.4+ patch is de laatste versie die geschikt was voor alle soorten kaartjes maar geen Dolby Digital van Cinedom de Luxe aankan.<P>De 3.0 of 3.1 (hoe je het wil noemen) is een beta versie die eveneens in het NL vertaald is, deze kan wel Dolby Digital van Cinedom de Luxe aan maar ondersteund weer niet alle kaartjes.<P>Probeer gewoon welke je bevalt, je kunt altijd de andere firmware er weer opzetten.<P>Ik verwacht binnenkort een officieele release van Humax (volgens hun eigen zeggen voor eind volgende week), kort daarop zal de gepatchte versie verschijnen en de NL vertaling daarvan.<P>Succes !<BR>c-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...