techniekertje Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb een draadloos wifi van medion deze werkt uitstekend met de laptop maar met de vastecomputer val hij na enigetijd geregeld uit dan moet ik de usb stik er uit en er weer in doen en dan werkt hij weer voor een tijdje wat is er aan te doen groetjes *** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Wat is het typenummer van je medion stick? Welke windows draai je?
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Citaat: ik heb een draadloos wifi van medion deze werkt uitstekend met de laptop maar met de vastecomputer val hij na enigetijd geregeld uit dan moet ik de usb stik er uit en er weer in doen en dan werkt hij weer voor een tijdje wat is er aan te doen groetjes *** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen Staat de wifi client misschien in de energiespaar stand. Kijk eens bij de eigenschappen van de wifi en zoek naar de optie. "computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" Deze moet uit staan. Succes Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen