Ga naar inhoud


Viacess bij Humax IRCI 5400 met Seca


Gast

Aanbevolen berichten

LS<BR>Ik heb een Humax IRCI 5400 met Secacam en Hic...2_4. Dat ging allemaal prima, Nu heb ik ook een Viacesscam 1.0V478 - V1.02, dan ben ik een aantal irdetkanalen kwijt en Via wordt al helemaal niets, het meeste is met reset voor 2 minuten beeld en weer een reset etc. Ik ben er nu 3 dagen mee bezig en eht wordt er niet beter op. Ik weet niet wat ik nog meer over mag schrijven.<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou geen probleem mogen zijn,<BR>ik heb momenteel:<P>Humax 5400 irci met 2.4+ patch<BR>CI Aston<BR>CI Viaccess<P>de Aston en Viaccess draaien beide met GW kaartjes, 100%<P>Als je alleen Irdeto en Seca draait (Via eruit) werkt dan alles perfect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, zodra ik de viacam er uit haal doen een aantal irdkanalen het weer die het niet doen zodra hij erin zit. Ik heb allerlei viafiles geprobeerd, zoals ik al schreef slechts een setje deed het een beetje. Maar ik ben blij te horen dat het bij jou werkt, dan is er nog hoop!!<P>groet<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaarten omgedraaid, maakt in principe geen verschil. Heb de Bar V files geedit en dan heb ik een BB*zender op Hotb maar steeds voor twee minuten dan reset de viamodule of eigenlijk init hij steeds opmieuw. Het beeld gaat vast staan en hij reset. Ook een multi doet het.<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoals in het vorige dezelfde files weer geedit met de Bar...exe sexview toegevoegd en die werkt al de hele middag. Ik heb ws dus gewoon verkeerdesleutels. Daarnaast is het met de premier zo als ik van via af kom doen ze het niet meer, ontvanger uit en aan en ze doen het weer. Dat had ik al ergens gelezen, maar de oplossing is nog in discussie als ik het goed begrijp.<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het aan je kaartje kunnen liggen ?<P>indien je zowel in je seca CI als in je viacces CI een (bijvoorbeeld) GW-kaartje hebt, probeer dan eens de kaart die nu in je Seca CI zit te proggen met de Viaccess files en zet deze dan in je Viaccess CI (de rest allemaal eruit)<P>Misschien zitten contactpuntjes of de lengte/dikte van je GW kaartje net anders zodat die niet gepakt wordt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...