Ga naar inhoud


humfree site help


Gast

Aanbevolen berichten

Bedankt xfiles voor je hulp alleen lees ik nu dat ik humfree aplicatie moet hebben misschien ben ik daar al eens geweest maar ik kan hem niet voor de geest halen waar die zit s.v.p e-mail me zijn peege Silvester@rklein.demon.nl<P>Iedereen op dit board bedankt ik voor hun overtreffelijke hulp,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor applicatie ??<P>Gewoon lekker in Nederland blijven hoor !<BR>Via DLMaster (links op je beeldscherm) kun je hetgeen je van firmware wilt hebben gewoon oppikken, en nog NL firmware ook !<P>Als je zelf 'ns wil kijken: humfree is duits dus i.p.v. .nl wordt het .de<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

confused.gif" border="0 het gaat om de hic 10300 aplicatie voor de bestaande 10100 dit wil ik updaten en nu twijfel ik omdat ik dit bij humfree moet halen voor behoud van de prem.patch en nu kan ik via dll master de nl versie van dit applicatie krijgen zonder patch maar ik krijg continue fout melding can't connect to download server prog.will be terminated.wat kan ik nu het beste doen ik heb de hic 10300 van de humax site gehaald<P>Please help Silvester
Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> ...wat kan ik nu het beste doen ik heb de hic 10300 van de humax site gehaald <HR></BLOCKQUOTE><P>Wat je het beste kunt doen is even een paar maal rustig adem halen en dan alle oude topics een rustig door gaan lezen. Je haalt namelijk van alles door elkaar. Je zult eerst een heel klein beetje over achtergrond kennis moeten beschikken alvorens je hier wat van gaat snappen. Lezen, lezen, lezen!!!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...