Ga naar inhoud


Humax + Patch 2.4NL


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Als nieuweling heb ik mij uiteindelijk een Humax 5400 aangekocht; heb deze ondertussen gepatcht met de 2.4 NL. Als ik nu de GW card erin steek met de 4-10 Alfredo file's<BR>blijft hij zeggen dat dit een ongeldige kaart is. Heb de GW al eens vervangen door een andere maar dit brengt ook geen oplossing.<P>Iemand een oplossing? frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo iedereen,<P>Het probleem dat ik hiervoor had is ondertussen opgelost, de kontakten van<BR>de kaartlezer waren op 1 punt onderbroken.<BR>Hummie even open geschroefd en het probleem<BR>is opgelost. Ik zal naderhand het geheel<BR>wel vervangen door een andere (heb nog een<BR>oude PACE liggen om te slopen). <BR>De kaartlezer is inderdaad "low cost" ....<P>Bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van even terug naar de leverantier, de meeste doen het toch goed wat de lezer betreft, dus dat moet de leverantier op kunnen lossen, jullie "paardemiddelen"lijken me allemaal riskant en met een stuk metalen strip of tape inje lezer in de winkel aankomen lijken me geen sterke argumenten voor garantie, voor wat het waard is??!!<P>chris rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAT MEEN JE NIET! heeft dat alleen te maken met de dikte van de kaart?...ik dacht ik doe ook wat verkeerd ofzo...wat is nu beter een plakbandje of een IJZEREN STRIP???...what about statisiteit ik dag meer aan...isolatie tape of een dun strookje ...rubber...<P><BR>Groetjes TERRASAT laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jullie was niet met metalen stripjes gaan werken, want dat is veels te link.<P>Ook tape is niet altijd zonder gevaar, als de kaart namelijk te heet wordt (en dat word hij) zal het plaksel van de tape te zacht worden met als resultaat dat waneer je de kaart uit de ontvanger haalt de tape erin blijft zitten!<P>De meest simpele en doeltreffende oplossing is, de kaart in de embedded Irdeto cam drukken en dan 'n stukje karton klem tussen de opening van de cam en de kaart duwen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...