Con Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Als ik een PM verstuur dan komt er geen bevestiging te staan in "Verstuurde prive-berichten". Als test heb ik mezelf een bericht gestuurd en die kwam wel binnen bij "Ontvangen prive-berichten" Wat is hier de reden van? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gerard - (GTB) Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 heb je de optie "Ik wil een kopie van dit bericht opslaan" wel aangevinkt. bij het verzenden van een PM bericht. gr Gerard Groetjes, Gerard (GTB)
Con Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Geplaatst: 23 januari 2005 Citaat: heb je de optie "Ik wil een kopie van dit bericht opslaan" wel aangevinkt. bij het verzenden van een PM bericht. gr Gerard Ja, dat was em, bedankt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen