Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Yep, verkeerde GW-file gebruikt.<P>Moet C-kaart zijn.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 C card ?<BR>bedoel je daarmee een orginele PW card mee?<BR>Grtz SATbird
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Nee, dan zou het immers geen GW kaart meer zijn.<P>De files moeten als C-kaart op de GW gezet worden, zoek even de juiste file.<P>Ik had al eerder gevraagd of deze door een vrijwilliger op DLmaster gezet kon worden omdat ik me kan voorstellen dat hier behoefte aan is, helaas (nog) zonder resultaat.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 kan ik mijn prem. file zonder problemen op een goldcard als een C-card instellen??<BR>met eepromedit2.8
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Klopt het dat wanneer ik de orginele soft hic-10300 erin zet en daarna de beta patch van duck, dat ik op PW alleen DD geluid hoor maar geen beeld krijgt, gebruik een gw card.<BR>Of doe ik iets verkeerd???<P>Wie o wie<BR>SATbird
Aanbevolen berichten