Ga naar inhoud


viaccess


Gast

Aanbevolen berichten

hoi wie kan mijn even verder helpen???<BR>heb hier een humax 5400 met een <BR>ci aston en ci viaccess {vandaag gekocht!}<BR>zit loader 2.08 en de rest .Waar kan ik <BR>goede werkende ...... ergens vinden?<BR>heb vele gebruikt maar kom met het commando<BR>please insert .......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dezelfde problemen met dezelfde configuratie, maar het antwoord blijft hier uit, stuur mij even een privite mail met je email je krijgt dan mijn geedit files die de cam bij mij wel accepteerd!<BR>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sta op het punt een viaaccess (red) cam aan te schaffen. Er schijnt een verschil te zijn tussen de redcams, confused.gif" border="0 sommige werken wel, anderen niet. Wie weet welke cam ik moet hebben?<BR>thanx<BR>Ogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eerst effe of je hummie gepatched is.<BR>Dit kan je in het menu zien bij<BR>menu>installatie>toegangsmodule>version information <BR>als daar dan staat +CAM PH 2.4 oid dan is ie dus gepatched.<P>Verder download wat f!lez bij de eend.<BR>En lees goed de read me.txt van de file.<P>Het is nl belangrijk te weten of de f!le wel geschikt is voor de hummie.<P>en als je de k@@rt er in stopt reset de hummie dan even, helpt ook nog wel eens. <P>suk6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appien,<P>Waardeer je poging het bord te behoeden voor herhaling, maar ik had al gezocht met search, anders stel ik die vraag niet. Ik vind die discussie ook wel terug, maar lees nergens welk versienummer redcam ik moet nemen en of en zo ja WAT het verschil is. Kun je misschien zo goed zijn me te helpen, desnoods via een PM?<P>Mijn dank is groot.<BR>Ogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...