Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Weet iemand of er iets braziliaans te zien/ontvangen is in europa? vriend van me heeft braziliaanse vriendin, en zou graag wat kunnen zien uit het thuisland. thx.
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Hallo Logg, Er zitten enkele Braziliaanse zenders op de Hispasat 30 West, voor de frequentie's kun je het beste op de site van King of Sat zoeken. Groeten, EL LOBO.
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Welke ontvanger heb je, naast frequenties moet je ook de hispasat kunnen vinden (dus een draaibare rotor) + een 'geschikte' CAM of firmware om Nagra te emuleren. Is allemaal eenvoudig werkend te krijgen. Mijn braz. vrouw kijkt elke dag: GNT / Record / TVGOBO (novellas, novellas en nog eens novellas) zonder off. abbonomenten want dat is prijzig (+/-350 euro per jaar) als je niet in Portugal woont. Dus ja is geent op portugal maar 5 zenders zijn 100% Braziliaans. Je kan ook mogelijk de panamasat aanspreken, 49 graden West (geloof ik) en dan zou je met een Braz. abbo, de zenders mogelijk kunnen aanspreken. Ik heb geen berichten ooit gelezen dat dit werkelijk gelukt is, dus je zal wel minimaal dan een 2meter schotel nodig hebben en dat is iets te veel. Voor de Histasat op 30 graden west is 1.20 m schotel aan te raden ookal kan het met een 60cm schotel ook. Echter als met 60cm schotel, regent of zwaar bewolkt is, dan is het kijkplezier zo over. Veel succes met het zoeken van de Hispasat en de beelden. Werkt 100%. Graag even opgeven welke ontvanger je hebt, dan kan ik mogelijk doorverwijzen, hoe je dan de settings/freqenties etc er het gemakkelijkst inkrijgt.
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 humax 5400 hier, maar wordt mss iets anders binnenkort
rudolfdebeer Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 TVGlobo op Hispasat met MR1166 op autonagra voorlopig Rede Mundo op Astra2 FTA Er zijn ook div portugese kanalen op de Hispa zichtbaar te krijgen met enige inspanning Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
cookie monster Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Vrij te ontvangen kanalen: Via de C-band: Record Internacional África http://www.lyngsat.com/i907.html PUCRS Virtual TV Vat Amazônia TV Capixaba http://www.lyngsat.com/i805.html TVI Caruaru http://www.lyngsat.com/nss806.html Via de Ku-band: Record Internacional Europa http://www.lyngsat.com/astra2b.html ]http://www.lyngsat.com/hispa1c.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
rudolfdebeer Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Hmm, Ja helaas zit je dan toch al op een 1.8 mtr schotel en vrij zicht in een vlakke polder als je die C-band kanalen wil zien. Of een wat hoger dakterras. Die grote schotels zijn zo duur niet, de LNBF is een beetje het probleem qua verkrijgbaarheid. Kijk de NSS806 is te doen met 100 mtr vrij tot de volgende huizenrij, de intelsat 805 zakt al wat lager naar de horizon vlgs de Clark Belt. Dus voor aankoop goed meten waar je uitkomt, dit is geen Astra/Hotbird setje plakken. Astra2 is loeisterk en de Hispasat vraagt een beetje fijngevoeligheid maar is te doen met goed richten. De NSS806 moet je analoog uitrichten op dat argentijnse station aldaar. Ik heb ooit geluk gehad 78 euro voor mijn 1.8 mtr vaste Jonsa, 50 euro voor eigenlijk nieuwe Gardiner digital LNBF met feedhorn en een zeer stevige zware parasolvoet die ik omgebouwd heb op zwenkwielen, dus nog eens 50 euro klein materiaal. Maar het is een obstakel waar mijn buren zich aan storen. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
cookie monster Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Citaat: De NSS806 moet je analoog uitrichten op dat argentijnse station aldaar. Rudolf ?? Het laatste analoge kanaal was Canal 7 , maar sinds een hele tijd zendt er geen enkel analoog station uit meer via de NSS 806 !! Wel kan je analoge digitale donkere "sneeuw & streepbeelden zien !! Maar vergis je niet de PAS 3R of Satcom C1 !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
rudolfdebeer Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Klopt, heb daar ook al een tijd niet meer opgestaan. Jammer maakt het lastiger. Toen zag je gelijk wie je te pakken had en waarop. Wordt nu puzzlen met signaalmeters. 1.80 mtr schotels beweeg je niet zo makkelijk met het handje, mijn vaste op zwenkwielen moet als een oud veldgeschut in het grasveld gericht worden. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen