Ga naar inhoud


Universal LNB of Quattro LNC met Polizer


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb momenteel een Amp. California 0.6db LNC in gebruik met een magnetische polarizer.

 

Ik merkt dat er per satelliet diverse SKEW nodig zijn voor de diverse Satelieten per Orbit Plaats. bv. Hotbird heeft 6 sat. Ik kan echter de Skew voor Hotbird maar 4 keer instellen. Hor, Ver. Low. Band and Upper Band.

 

Echter dit is niet genoeg om voor alle zenders een optimale ontvangst te hebben. Als ik een bepaalde transponder op een maximale SKEW instel in een andere onder het min. zeer frustrerend dat ik niet per TP de SKEW kan instellen. Zou het mogelijk zijn met de Stetedit software von Wolfang Litzinger elke transponder te editeren zodat de SKEW dan overal max. is?

 

Is het verstandig om mijn combinatie van LNB en Polarizer te vervangen door een Universal LNB. Mijn Greogorian Schotel heeft een speziale feedhorn met een flens. Ik heb gezien da die Invacom 0.3 goed uit de test komt. Misschien zijn er nog meer Universal LNB met flens.

 

Wie heeft hier met het vervangen van een de oude LNB met de nieuwe Universal LNB. Momenteel heb ik nog een Echostar DVR7000 als ontvanger.

 

Groeten

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...