Ga naar inhoud


traaage upload humbox normaal?


harry37

Aanbevolen berichten

Eindelijk regende het vanochtend en ik dacht: kom laat ik eens een nulmodemkabeltje tussen de PC en de 5400 knopen. Voor de zekerheid eerst maar eens wat ge-upload naar de PC: mijn settings. Dat duurde zo'n 2,5 uur!! Moet ik dat nu ook van de down-loads van de settings verwachten? Elke wijziging twee uur wachten? Of zijn er andere snellere progs? Of doe ik iets verkeerd? Ik heb een nieuwe 5400, en humbox 4b. Het viel me op dat de eigenlijke settingsfile slechts zo'n 45 kB is, dus daar kan het niet aan liggen. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook een keer gehad. Dit kwam omdat ik net een "zwaar" spel op mijn computer had gespeeld. Had hem gewoon losgekoppeld en opnieuw opgestart, toen werd 2,5 uur al snel 2,5 minuten.<P>Probeer het en je zult het zien!!!<P>Gr Dick laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een harde (of Cold) reset doet 't ook al hoor<BR>Verder kan 't ook nog liggen aan de proc. van je PC en 't geheugen.<BR>Zoals NL al zei, je kunt heel wat resident geheugen hebben nadat je een spel gespeeld hebt of wat programma's gebruikt hebt.<P>Aan je Humb4.0 zal 't niet liggen; Bij mij duurde 't ongeveer 2 minuten laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...