Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Hallo Members <P>Huidige Specificaties:<BR>H/W vers. oak 1&2 2.1<BR>S/W vers. HIC 1.01. 10p<BR>driverversie: DIC 1.01. 10p<BR>S/W laatste upd. 9 Mrt 2001<BR>Loader versie: H 2.08 (00.16.0600)<BR>DEZE ONTVANGER IS PREM.GEPATCHED<P>Ik blijf hangen op dit onderwerp nadat ik diverse boards gelezen heb over iemand die het zelfde wil als ik,nl:<BR>Mijn humax irci5400 laden met de nieuwe applicatie hic 1.03 (ik heb nu versie 1.01 en achter dit staat 10p ik neem aan voor prem.patch dit weet ik niet zeker)<BR>Ik heb ook gelezen dat met dit nieuwe versie geen vertraging is met zappen.<P>Ik heb begrepen van diverse members (hartelijke dank) dat ik niet opnieuw mijn loader hoeft te installeren.<BR>Ik heb 2 files gedownload van humax en humfree nl.de hic 10300 en ftv 10300 (humfre)<P>Maar nu mijn vragen......<BR>1.Verlies ik premiere door dit nieuwe versie?<BR>2.zo ja waar vind ik een nieuwe patch ?<BR>3.Blijf ik de nederlandse menu houden ?<BR>4.Ik gebruik Humax control center v1.31 is dit okee om de applicatie 1.03 te laden ?<P>(Ik heb ook gelezen van dlmaster maar dit moet ik nog uit vinden hoe het werkt,de downloadsoftware laat me in de steek)<P>Info sites kan je me ook e-mailen Silvester@rklein.demon.nl<P>Hey bedankt alvast voor jullie reacties zodat ik hiermee kan gaan beginnen
xfiles69 Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 1. nee,premiere blijft werken met bepaalde files (niet alle files werken en alleen prem werkt andere prov niet)<BR>2.Bij de eend vind je de 2.4 software.<BR>3.nee,dit is duitse software<BR>4.werkt perfekt ik gebruik ook alleen deze,kun je ook je settings mee inschieten.<P>5.Er is al weer nieuwere software met epg fix<BR> <BR>je kan zo weer terug van 3.0 naar 2.4,geen probleem.
Aanbevolen berichten