Ga naar inhoud


nieuw versie hic 1.03


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Members <P>Huidige Specificaties:<BR>H/W vers. oak 1&2 2.1<BR>S/W vers. HIC 1.01. 10p<BR>driverversie: DIC 1.01. 10p<BR>S/W laatste upd. 9 Mrt 2001<BR>Loader versie: H 2.08 (00.16.0600)<BR>DEZE ONTVANGER IS PREM.GEPATCHED<P>Ik blijf hangen op dit onderwerp nadat ik diverse boards gelezen heb over iemand die het zelfde wil als ik,nl:<BR>Mijn humax irci5400 laden met de nieuwe applicatie hic 1.03 (ik heb nu versie 1.01 en achter dit staat 10p ik neem aan voor prem.patch dit weet ik niet zeker)<BR>Ik heb ook gelezen dat met dit nieuwe versie geen vertraging is met zappen.<P>Ik heb begrepen van diverse members (hartelijke dank) dat ik niet opnieuw mijn loader hoeft te installeren.<BR>Ik heb 2 files gedownload van humax en humfree nl.de hic 10300 en ftv 10300 (humfre)<P>Maar nu mijn vragen......<BR>1.Verlies ik premiere door dit nieuwe versie?<BR>2.zo ja waar vind ik een nieuwe patch ?<BR>3.Blijf ik de nederlandse menu houden ?<BR>4.Ik gebruik Humax control center v1.31 is dit okee om de applicatie 1.03 te laden ?<P>(Ik heb ook gelezen van dlmaster maar dit moet ik nog uit vinden hoe het werkt,de downloadsoftware laat me in de steek)<P>Info sites kan je me ook e-mailen Silvester@rklein.demon.nl<P>Hey bedankt alvast voor jullie reacties zodat ik hiermee kan gaan beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. nee,premiere blijft werken met bepaalde files (niet alle files werken en alleen prem werkt andere prov niet)<BR>2.Bij de eend vind je de 2.4 software.<BR>3.nee,dit is duitse software<BR>4.werkt perfekt ik gebruik ook alleen deze,kun je ook je settings mee inschieten.<P>5.Er is al weer nieuwere software met epg fix<BR> <BR>je kan zo weer terug van 3.0 naar 2.4,geen probleem. cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...