Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten


Hallo <BR>Ik heb deze versie even gepatched zodat premiere ook werk, epg werk op de meeste cinedom kanalen en dd werkt ook.<BR>Alleen voor asc 1.2 en gold natuulijk<BR> <A HREF="http://www.fortunecity.com/meltingpot/hungary/815/hic10304p.htm" TARGET=_blank>http://www.fortunecity.com/meltingpot/hungary/815/hic10304p.htm</A> <P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met deze patch zou ik Pw nu in DD moeten horen + beeldweergave,<BR>Heb een ordinaire goldcard waar een werkende PW-file opstaat, momenteel 10110p-L2.08 werkt goed.<BR>voordat ik de heleboel moet loskoppelen, even een antwoordje hierover graag<P>Satbird wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Neo<BR>Ga daar maar niet van uit<BR>Ik heb vanaf dat ik m'n hummie heb, nooit verder kunnen kijken dan 't volgende programma frown.gif" border="0 <BR>Helaas zijn de S*ca boxxen daar wel wat beter in

Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw moeite wordt op prijs gesteld Ivan, maar is het niet beter gewoon even te wachten op een final versie van de firmware. Ik zou iedereen willen afraden voor iedere scheet nieuwe firmware in zijn kastje te laden. Het is toch iedere keer weer een (klein) risiko dat er iets fout gaat.<BR>Volgende week komt er een nieuwe officiele versie op de site van humax en een paar weken later vast wel weer een echte all-cam patch.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chivato,<BR>thanx ! ga vanavond even proberen als het kan, p.s. kun je met Gold (16f84 en 24lc16) file met meerdere providers draaien in deze versie?<P>Bij de vorige versie deden of alleen premw het of de andere providers het.<BR>Allemaal tegelijk niet.<BR>niet alle files werkten(voor premw bedoel ik)<BR>Het wil met gold 140

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chivato<P>Thanx voor alles, laatste beta draait goed hoor ! Grappig is ook dat de normale beamr files volledig op PW en CDOM draaien !<P>Even wachten op de Humax en PH versies zodat in GW ook stream/hellas etc weer loopt, maar ik laat deze beta er tot die tijd inzitten.<P> dance.gifdance.gifdance.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TOXIC[Q]<P>Waarschijnlijk heb je gelijk maar voor de die hards die niet kunnen wachten heb ik toch maar alvast deze beta firmware met EPG en Dolby Digital Fix vertaald en werkt tevens op goldkaart en ACS1.2 kaarten.<BR>Ik ga ervan uit dat de definitieve firmware van Humax niet veel anders zal zijn dan deze.<BR>Ik heb het in iedergeval aan je gemeeld dus kijk zelf maar wat je ermee wil doen.<P>@ALL<P>Firmware werkt perfect en heb nu zelfs met een normale goldkaart perfect Dolby Digital geluid op Cined*ms en tevens is de EPG een stuk verbeterd!!!<P><BR>Love U all....<P> Batman_-_Batman.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chivato,<P>thanx ! ga vanavond even proberen als het kan, p.s. kun je met Gold (16f84 en 24lc16) file met meerdere providers draaien in deze versie? <P>PW/Stream/Hellas (uiteraard resetten, maar dat geeft even niet), heb hem nu op een season lopen maar wil even Gold proberen (strsh ?)<P>thanx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...