Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn jullie er zeker van dat de EPG fix ook maar iets te maken heeft met de nieuwe software versies voor de Humax?<P>Ik gebruik nog steeds loader 2.07 en versie software 1.08 en ook bij mij werkt EPG op Cinedom nu perfect (jammer natuurlijk dat de Engelse geluidskanalen gestopt zijn). <BR>Tevens heb ik gemerkt dat ook op Taquilla EPG begint door te komen, maar vreemd genoeg niet op alle kanalen. Enig idee waaraan dit ligt?<BR>Via vraagteken functie op je afstandsbediening krijg je ook verdere toelichting binnen over de films.<P>groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ VIEWER<P><BR>Geen dank, graag gedaan!<BR>Ben zelf ook erg tevreden met deze versie, loopt als een trein en de EPG info is op vele kanalen een stuk verbeterd.<P>Heb je mijn toegezonden files ook eens geprobeerd? Hiermee zou je wel Stream en Nova moeten kunnen vangen.<P>Zoek nu informatie omtrendt het patchen van de officiele firmware, dus allcam maken etc..<P>Diegene die mij kan helpen, send me a meel!!!<P><BR>Gr,<BR> Batman_-_Batman.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chivato:<P>Nee ik heb je files nog niet geladen, nog geen tijd voor gezien, en beamr werkt in iedergeval.<P>Ik las trouwens dat Hemp vrijdag met vakantie gaat voor lange tijd, misschien (als je de info krijgt die je wilt) kun je de officieele release patchen naar 1.0 Chivato smile.gif" border="0 <P>Ennuh om die duitsers eens terug te pesten; geen duitse taal ondersteuning laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>geintje, tijd voor n biertje.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zo snel niet vanwaar ik het binnengehaalt heb, maar ik heb hier een file HIC10300-06.hdf. ( zit geen beschijving bij )<BR>Is die ook bruikbaar ? Huidige loader H207.<P>Nieuwe file schijnt loader H208 te hebben.<BR>Durf Humax 5400 nog niet te patchen, omdat ik dan waarschijnlijk Pw niet meer heb ?? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Antofi,<P>Je kan dan toch weer de firmware terugzetten waar je prem.... mee hebt, dat is het mooie, je kan gewoon experimenteren, werkt het niet naar je zin, zet je de versie die wel naar je zin werkte weer terug.<P><BR>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Antofi<P>de versie HIC10300-06.hdf. is een oudere versie van humax (wat heet oud) die niet gepatched is de -06 slaat op de system id.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...