Ga naar inhoud

Probleem met irdeto en Humax

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik PW of CD wil kijken krijg ik de melding: IRDETO CA STATUS 16<P>Ik heb een gepatchte Humax 5400 irci.<P>Ik heb ook al een hoop verschillende files geprobeerd op mijn goldcard. Maar de meeste werken helemaal niet (Invalid card) of (Geen of gecodeerde uitzending)bij andere de bovenstaande melding.<P>Kan iemand me helpen?<P>Bij mijn cardprogger moet ik GOLD140 gebruiken. andere progs werken niet (nog geen werkende gevonden)<P>Ik heb ook iets gehoord dat ik de datums moet resetten (op goldwafer). Is dit zo? en hoe doe ik dat dan?<P>MVG > PSYCHO_NL

Geplaatst:

Werkt alleen bij Patch + 2.4 (NL)(DlMaster) in combi met bijv nieuwste strsh file werkt perfect p* + *d + *o*a + st*e*m + or* + c*n*l -!<P>succes! cool.gif" border="0

Geplaatst:

Probeer de Beamer files, die werken bij mij.<BR>Voor je de kaart erin stopt Humax uitzetten, kaart erin, aanzetten op PW zender.

Geplaatst:

beamer files draaien bij mij al 1 1/2 maand als een trein!!!!<P>Ik gebruik niks anders meer(perfect)

Geplaatst:

Hoi <BR>ik heb de datum omgezet naar 058d<BR>en toen weer beeld op premiere<BR>anders kan ik de werkende files wel via Email sturen<BR>groetjes Harrie wink.gif" border="0

Geplaatst:

Pieter stuur me je Email ik weet anders niet hoe ik je kan berijken<BR>Groetjes Harrie

Geplaatst:

Hey jongens ik heb het opgelost!!!<P>Was gisteravond na mijn eerste post nog wat gaan kl...<P>Ik heb het alsvolgt opgelost:<P>De laatste nieuwe beamer irdeto files gepakt.<BR>Deze bewerkt met PICBINEDIT (EEPROM FILE). <P>Rechts boven zit een knopje enable als je daarop klikt dan kun je kiezen welke kaart en irdeto,seca etc.<P>In mijn geval leek het me logisch om goldcard en irdeto te pakken. File gesaved.<BR>Deze met gold140 op de kaart gegooid en in de humax geschoven. PRESTO!!! BEELD!!!<P>Zo nu nog een 2e LNB en een switch voor de hotbird en dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet kijken!

Geplaatst:

ha die PsYcHo_nl als je bij de b**m*r files goed heb gelezen dan staat er dat je deze file het beste kan bewerken met Eepromedit2.8 en het is nog een stuk makkelijker ook (werkt perfect).<P>groetjes en niet teveel na 23.00 uur kijken (gaan je ogen scheef van staan).<P>M EN M

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.