Ga naar inhoud


Probleem met irdeto en Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik PW of CD wil kijken krijg ik de melding: IRDETO CA STATUS 16<P>Ik heb een gepatchte Humax 5400 irci.<P>Ik heb ook al een hoop verschillende files geprobeerd op mijn goldcard. Maar de meeste werken helemaal niet (Invalid card) of (Geen of gecodeerde uitzending)bij andere de bovenstaande melding.<P>Kan iemand me helpen?<P>Bij mijn cardprogger moet ik GOLD140 gebruiken. andere progs werken niet (nog geen werkende gevonden)<P>Ik heb ook iets gehoord dat ik de datums moet resetten (op goldwafer). Is dit zo? en hoe doe ik dat dan?<P>MVG > PSYCHO_NL

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey jongens ik heb het opgelost!!!<P>Was gisteravond na mijn eerste post nog wat gaan kl...<P>Ik heb het alsvolgt opgelost:<P>De laatste nieuwe beamer irdeto files gepakt.<BR>Deze bewerkt met PICBINEDIT (EEPROM FILE). <P>Rechts boven zit een knopje enable als je daarop klikt dan kun je kiezen welke kaart en irdeto,seca etc.<P>In mijn geval leek het me logisch om goldcard en irdeto te pakken. File gesaved.<BR>Deze met gold140 op de kaart gegooid en in de humax geschoven. PRESTO!!! BEELD!!!<P>Zo nu nog een 2e LNB en een switch voor de hotbird en dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die PsYcHo_nl als je bij de b**m*r files goed heb gelezen dan staat er dat je deze file het beste kan bewerken met Eepromedit2.8 en het is nog een stuk makkelijker ook (werkt perfect).<P>groetjes en niet teveel na 23.00 uur kijken (gaan je ogen scheef van staan).<P>M EN M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...