Ga naar inhoud


Firmware versie ????


Gast

Aanbevolen berichten

Heb sinds een paar dagen een Humax. Als ik m'n info opvraag dan krijg ik het volgende te zien.<BR>Soft Cell Ver 2.07PH<BR>Euro 1 -Chip Version Nec V2.1<BR>Kan iemand mij hier meer over vertellen ?<BR>Verder lees ik veel dat de meeste files enkel werken met een patch 2.4, is dit de verwijzing naar het Soft Cell Ver Nr dat ik opgeef of wat ?<P>Blue Boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites


2.07 is de loader die je humax op dit moment gebruikt.<P>upgrade deze naar 2.08 en installeer vervolgens de 2.4+ cam patch (DLmaster van dit board).<P>lees wat postings hierover (search).<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat zitten lezen & zoeken en zo gevonden hoe je kunt controleren welke loader er in zit. Blijkt nu dat ik via STB status te zien krijg dat de loader 2.08 reeds in de hummie zit. Kan ik ook op een of andere manier controleren of de 2.4 cam + versie geinstaleerd is (ik weet dat de handelaar er iets mee gedaan heeft "een patch er op geplaatst" maar ik weet niet wat hij juist gedaan heeft ?)<BR>Blue boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk zit er een patch op die het mogenlijk maakt om premw te kijken .<BR>Premw is namenlijk betactypt en geen irdeto.<BR>Zet gewoon de andere software erover heen het kan geen kwaad.<BR>Mits de software geschikt is die je wil overzetten .<BR>Dat kun je vinden op de officiele humax site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit er hem voornamelijk in dat ik met m'n hummie wel seca/irdeto can bekijken (zonder bijkomende cam) maar Viaccess lukt me niet. Alvorens the gaan stoeien met andere software (patche) wou ik eens zien uit te vissen wat er precies op stond. <BR>Ok denk ik niet dat op de Humax site iets zal staan over de 2.4 cam+ ??<P>Blue Boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, 2.4 + patch is niet van Humax maar van niet oficieel ondersteunde ontwikkelaars (Planet Hemp / Humfree).<P>De HIC firmware versie kun je uitlezen op het scherm waar je ook je loader versie zag staan (status).<P>Lees topics over viaccess in irdeto CAM, en gebruik de juiste files hiervoor.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...