Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Hallo vrienden, Ik wil graag mijn Outlook gegevens zoals Kontakten en alle Emails van mijn oude naar mijn nieuwe laptop kopieren. Op mijn oude laptop staat Windows 2000 met Outlook 2002. Op de nieuwe staat Windows XP met Outlook 2003. Kan iemand mij misschien een korte instruktie geven hoe dit in een paar stappen te doen is..? Of is er misschien een handleiding op het www te vinden..? Alvast bedankt.
pietpiet50 Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Even kijken in outlook waar hij de bestanden allemaal neerzet, deze dir opschrijven en dan kopieeren naar de nieuwe ootlookg (ook eerst kijken welk dir dit programma heeft aangemaakt). Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Outlook heeft op hun site ook een plugin te downloaden namelijk outlook backup oid
Gorilla King Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Is dit ook mogelijk zonder nieuwe software te installeren?
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Citaat: Is dit ook mogelijk zonder nieuwe software te installeren? Volgens mj moet je dat kunnen flikken via 'de wizard Bestanden en instellingen overzetten'. U opent de wizard Bestanden en instellingen overzetten als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Wizard Bestanden en instellingen overzetten. Lees daar ééns de help van !
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Om je bestaande outlook gegevens op te snorren doe: Open 'outlook express'-->ga via Extra naar Opties en kies hier de map Onderhoud-->en klik hier op 'Archiefmap' Dan wordt het pad zichtbaar waar je mails worden opgeslagen...ga nu via verkenner naar het gevonden 'pad' kopieer de directory en klaar...deze kan je dan later weer terugplaatsen naar de nieuwe outlook 2003...indien compatibel natuurlijk? het adresboek vind je onder: C:\Documents and Settings \Owner\Application Data\Microsoft\Address Book\*.* met de extensie.wab
ericb Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 voor zover ik weet is dit eenvoudig met de export/import functie in het file menu te regelen. Je kunt naam en lokatie van het exportbestand opgeven. 2003 zou zonder problemen de gegevens van 2002 in moeten lezen. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
marco24 Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 zelf kies ik altijd voor de volgende optie kies start , zoeken , betanden of mappen zoek op outlook.pst en archive.pst deze bestanden bevatten je e-mails die kopieer je gewoon naar je nieuwe pc , in de juiste map
D.Quijote Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 voor alle e-mail adressen: Ga naar outlook - adressen - alles selecteren - bestand - exporteren - adresboek ( WAB ) dan diskette of cd rom of pen drive - dan opslaan. zo werkt het voor xp, ik weet niet of het ook gaat voor windows 2000 gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Alvast erg bedankt voor de hulp. Het probleem is dat ik geen .pst bestanden kan vinden. Outlook (niet Outlook Express) werkt verder geheel normaal. Een zoekfunktie op mijn harde schijf met *.pst levert geen resultaat op. Waar vindt ik die .pst files...? of zijn ze verborgen..?
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Sorry...had niet goed genoeg gelezen...outlook. Typ ééns ff 'pfbackup' in google.
marco24 Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 je moet wel de mapoptie verborgen bestanden en mappen weergeven aanzetten anders vind je niets
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 simpel te regelen. ga naar Bestand scrol naar beneden naar Importeren en Exporteren (kies welke actie er uitgevoerd moet worden) naar bestand exporteren... klik steeds verder en gebruik de hoofdmap Outlook Vandaag en alle submappen... dan sla je op een medium of locatie op waar je naderhand ook weer bij kunt vanaf de nieuwe PC.. dus een gesharede netwerk locatie of een usb stick of een RW disc. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 natuurlijk vanaf de nieuwe PC importeren uit bestand... het opgeslagen *****.pst bestand op netwerk / usb of RW disc cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 overigens.. als je al een fileserver hebt of een gesharede netwerk locatie kun je ook het volgende doen.. extra/opties/emailinstellingen/gegevensbestanden toevoegen van nieuw outlook gegevens bestand... daar kies je de netwerkmap en het desbetreffende pst bestand.. dan is indien je dat op beide PC's doet, vanaf nu alles altijd op PC1 en op PC2 in outlook hetzelfde in je mailbox. als je bij de eerste PC een dergelijke map toevoegd moet je de huidige (lokaal opgeslagen PST) even in outlook zelf met slepen en copieren naar de nieuwe toegevoegde map brengen. klinkt lastig maar is best makkelijk waarna je de oude map outlook vandaag kunt verwijderen, indien je via het pop3 account (onderaan gegevensbestanden) de nieuwe op de eerste plaats gewisseld hebt (voor deze actie zie bijlage mbt wisselen gegevensbestanden) cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen