Ga naar inhoud


Humax patch vraagje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn humax gepatched gekocht omdat de leverancier een vriend van me is.<P>Maar wat gaat het inhouden als de humax 5400 niet meer te patchen is? Ik heb iets gelezen dat je dan bepaalde kanalen niet meer zou kunnen ontvangen.<P>En als ik hem niet patch. Wat kan ik dan niet?<P>MVG> PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor een duidelijk antwoord hebben we wel wat meer informatie nodig!<P>- Loader Versie<BR>- Patch Versie<P>Voorlopig zal de Humax echt wel te patchen zijn, mit Humfree etc..zijn werk nog zal blijven doen, anders zullen snel anderen dit zeker overnemen.<P>Daarnaast bij patch 2.4 kan je op je embedded irdeto slot viaccess/seca/irdeto/betacrypt decoderen.<P>In combinatie met een DS9 kaart en files of speciale goldkaart files kan je dan meerdere decodeersystemen decoderen met 1 kaart....<P><BR>Suc6,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik H2.08 en ver 2.4. (Met het EPG probleempje)<P>Dus als ik een 2e humax 5k4 in de winkel koop en deze niet patch kan ik gewoon PW en CIN*D... kijken? <BR>Ik kan dus o.a. niet C+ kijken zonder secamodule? (wat trouwens geen probleem is... ik heb een losse secamodule)<P>Dit alles mits de goeie he*-files gebruikt zijn.<P>Maarja ik denk dat als Humax met beveiligde onvangers komt, dat deze binnen zeer korte tijd weer "gekraakt" worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PsYcHo_NL dan kun je niet naar premiere kijken want deze zendt uit in betacrypt een variandt van irdeto maar is dus niet het zelfde daar ben je dus de patch voor nodig<P>groeten maikie smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax komt niet met een gewijzigd model van de Humax 5400!<P>Waarom zouden ze, dit is een goed lopend model voor hen, niet de belangrijkste en zeker niet de best verkopende. Er zijn dus weinig tot geen commerciele standpunten om zo'n dergelijke wijziging door te voeren.<P>Dit is wederom zo'n leuk gerucht wat verkopers van Humax producten de wereld in helpen om hun product tegen nog meer marge te kunnen verkopen...en geloof me er zijn heel wat 'autoverkopers' onder de satellietboeren.....<P>Humax zonder allcampatch;<BR>Geen seca/irdeto/betacrypt/viaccess mogelijk via je embedded slot<P>Humax met allcampatch;<BR>seca/irdeto/betacrypt/viaccess mogelijk via je embedded slot<P><BR>Suc6,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...