Ga naar inhoud

Opzeggen C+ kan direct

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat 't voetbal betreft ben ik er niet echt rouwig om, want ik heb 'n hekel aan voetbal. Maar ik kan me voorstellen dat 'n hoop mensen gaan opzeggen, want echt andere redenen zijn er voor de meeste kijkers van Canal+ niet, om 'n abo te nemen. Het filmaanbod is diep & diep triest, zelfs 'n ouderwetse videotheek (heb ik ook al zo'n 4 jaar niet meer bezocht) heeft nog 'n aktueler aanbod. Ik weet dat 't in Nederland moeilijk is om zeer recente films (lees duur) uit te zenden. Maar ik vind 't ronduit belachelijk dat de nieuwste films bij hun minstens 1 jaar oud zijn.

Geplaatst:

Ik heb Radar ook gezien. De argumentatie die men gaf om per direct het abonnement bij C+ op te kunnen zeggen houdt niet over. Om niet te zeggen: het is juridische argumentatie van het niveau van m'n schoenzolen. Wie durft er werkelijk bij de rechter (zie ook de hier geciteerde algemene voorwaarden) staande te houden dat uitsluitend omdat het voetbalaanbod gaat veranderen (het lijkt me twijfelachtig dat het geheel verdwijnt) het recht heeft per direct op te zeggen.

Ik ben bepaald geen liefhebber van C+ (en ook niet van voetbal), maa dit riekt naar een ranzig stukje volksverlakkerij (of: spelen op het gesundenes Volksempfinden). Driewerf: Bah...

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb Radar ook gezien. De argumentatie die men gaf om per direct het abonnement bij C+ op te kunnen zeggen houdt niet over. Om niet te zeggen: het is juridische argumentatie van het niveau van m'n schoenzolen. Wie durft er werkelijk bij de rechter (zie ook de hier geciteerde algemene voorwaarden) staande te houden dat uitsluitend omdat het voetbalaanbod gaat veranderen (het lijkt me twijfelachtig dat het geheel verdwijnt) het recht heeft per direct op te zeggen.

Ik ben bepaald geen liefhebber van C+ (en ook niet van voetbal), maa dit riekt naar een ranzig stukje volksverlakkerij (of: spelen op het gesundenes Volksempfinden). Driewerf: Bah...

- Lid vanaf 2000? dus bijna een feestje denk ik zo, daarom ook U.

- Ik hou niet van voetbal, dat voorop gesteld

- Nederland houdt van voetbal ook dit voorop gesteld.
Ben van mening dat CD erg eenzijdig bezig is voor
mensen die een abo hebben "alleen voor voetbal"

- Ik stel voor dat u uw schoenzolen vervangt

- Duits is principieel niet mijn sterktste kant dus die laatste snapte ik niet.

Maar wel met vriendelijke groeten,

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

als je nu nog reclame maakt met nl voetbal op c+ en je weet dat je het niet meer aan kan bieden na juni 2005 riekt dit naar oplichting ze moeten er minimaal bij zeggen dat het duurt tot juni en dat je dan als zij geen nl voetbal meer aanbieden jou de kans geven om op te zeggen.en niet met opzeg termijn van een jaar.

als ze nu melden dat ze na juni mischien geen voetbal hebben en dat je kan kiezen voor verlenging zijn ze eerlijk.hun enige redding is een afspraak met john maken.

laten we eerlijk zijn we hopen natuurlijk allemaal dat de sateliet niet verstoken zal blijven van nl voetbal.

Ik denk dat dit voor de sathandel ook negatief zou zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen