Gast Geplaatst: 28 april 2002 Geplaatst: 28 april 2002 Ik ben een newbie op dit board want ik heb al enige keren opnieuw moeten registreren. Dus krijg ik steeds een nieuw nummer. Elke keer als blijkbaar mijn account niet meer klopte (weg was), probeer ik via password vergeten weer de boel op spoor te krijgen. Ik krijg dan ook prompt de melding dat er al iemand is met het opgegeven e-mailadres. Ja, dat ben ik zelf!! Ik doe dit verhaal omdat ik bang ben alleen bij beginners te kunnen posten, gezien een discussie elders op dit board. Ik ben niet verwijderd o.i.d. maar mijn account was er gewoon niet meer!! Ik blijf dus een "newbie". Verder lees ik al jaren geen licentietext meer op het internet. Dat doet bijna niemand volgens mij. Ik ga gewoon overal mee accoord. De meest lullige sites willen alles van je weten, anders krijg je geen toegang. Wat doe je dan?? BlaBla
Avalon Geplaatst: 28 april 2002 Geplaatst: 28 april 2002 Hallo Deze posting word gesloten. Lijkte me even geen nieuws. Heb je problemen of klachten met het inloggen richt je dan naar de webmaster en stuur hem een vriendelijke e-mail en je word geholpen. Als je de regels had gelezen dan had je kunnen weten dat dit de procedure is. Gegroet, Avalon Moderator Sat4all™
Ron Geplaatst: 28 april 2002 Geplaatst: 28 april 2002 Aasngezien ik de persoon ben, die verantwoordelijk is voor de registraties en werking van dit board heb ik deze klacht natuurlijk uitvoerig behandeld en kom tot de conclusie dat alles gewoon perfect werkt. We hebben zelf 4 testaccounts en mijn eigen account. Op al deze accounts kan ik zonder enig probleem mijn "verloren" password ophalen via http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=lost_password Als het mij lukt moet het ieder ander lid ook lukken. Ik zou als ik jou was toch maar eens goed bij mezelf ten rade gaan of je alles wel volgens de aanwijzingen hebt gedaan. De melding die jij kreeg is niet mogelijk via http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=lost_password Even goed lezen dus! Het board werkt naar behoren. Ook mensen met inlog problemen hebben het probleem op hun eigen computer. Het probleem zit niet aan deze kant. Vandaar dat ik e-mail met vragen over dit onderwerp niet beantwoord. Dat wordt ook een beetje te veel van het goede met de vele mail van de laatste tijd. XP laat niet zonder meer cookies toe en die heeft het board wel nodig. Configureer XP, eventuele firewall en/of pop-up-killers of banner-killers dus naar behoren en alle problemen zijn verleden tijd. Toxic[Q] <small>[ 28-04-2002, 19:59: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</small>
Aanbevolen berichten