Ga naar inhoud


waar ga ik fout ?


Gast

Aanbevolen berichten

Heb vanmiddag een nieuwe humax 5400 gehaald.<BR>De loader is 2.08 ( dit geeft hij aan als je 'm aanzet)<BR>Via DL-master heb is de 2.4 patch gehaald en het progje hcc131 om het erin te zetten.<BR>Dit werkte volgens mij goed want er was communicatie, en de hummer gaf aan dat hij aan het proggen was. Maar nu werken alleen de S*c* kanalen via m'n aston 1.05, maar ik krijg geen enkele Ir*de*t* kanaal aan het werken, heb al veel files geprobeerd, beamer, duck , benny, BB, enz.<BR>Ik gebruik gewone goldwafer en dat ging tot dusver altijd goed bij andere ontvangers.<BR>Ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste ervaring is met het veranderen van de soft in de hummie. Settings editten gaat wel goed<P>Wie heeft er een tip voor mij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dus, heb de alfreda 4x10 gebruikt, maar ook dat slikt die doos niet, blijft maar aangeven dat het gecodeerd is enzo. Mischien dat ik toch iets wezenlijks vergeet. Maar met de H2.08 loader er al in dan kun je er toch gewoon de 2.4 patch eroverheen schrijven ? Heb niet zozeer een combi file nodig daar ik toch nog de aston heb. <P>Kan ik ipv sc/ird ook ird/via krijgen op een GW ?<P><BR>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een Humax receiver forum!<BR>GEEN SMARTCARD FORUM!!!!!<BR>Laatste waarschuwing blush.gif" border="0<BR>Berichten/vragen over smartcards of andere niet humax gerelateerde problemen in het juiste forum.<BR>Laten we even met zijn allen er voor zorgen dat het hier geen puinhoop wordt.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...