Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Ik gebruik WDN40AK+ om de nieuwe soft in Humie 5400 te krijgen, aldus dit is de bedoeling. Heb hem aangesloten met een nul modem kabel maar krijg steeds" waiting for conection " ( dit is ondertussen de 3de nulmodemkabel die ik probeer, ze zien me al komen in de pc shop) weet er iemand raad.<BR>mvgr Kris
alfadude Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Je zorgt er toch voor dat de hummie uit staat als je op download duwt en hem een paar seconden later opzet???<BR>Voor de rest met een goede kabel en juiste compoort instellingen moet het kunnen lukken. Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 hoi,volgens mij moet de receiver in de standby staan dus niet uit,je staart eerst de wdn40ak+ dan kies de file druk je op downloaden en meteen daarna doe je je receiver aan met de standby knop aan de voorkant van je receiver en dan moet het lukken.succes
alfadude Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Ja, stand-by werkt ook..<BR>Je moet hem dus niet volledig uit zetten.<BR>Groetjes!! Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Ik heb in een andere shop een nieuwe nulmodem kabel gehaald......en het werkt. Moet wel in stand-by stand staan. Bedankt voor de respons.<BR>mvgr Kris
Aanbevolen berichten