Ga naar inhoud


Site gezocht puur voor de ombouw humax 5400?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben zins kort in het bezit van een Humax 5400.<P>Nu lees en hoor ik dat je daar heel wat mee kan doen.<P>Bestaat er ook een (nl) site die daar aandacht aan besteed??<P>Beginner met de Humax. shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dit forum.<BR>Een nieuwe ombouw om je humax hoeft niet het past in de orginele ombouw.<BR>Te bouwen hoef je niks alleen andere software erin b.v. versie HIC-10110PHplusCAM All cam Versie 2.4 .<BR>Dat is alles dan is je irdetocam een allcam die via/seca/irdeto/betacrypt (met aangepaste files) kan decoderen.<BR>Je hebt hiervoor nodig een NORMALE huistuin en keuken NULmodem kabel.<BR>niets meer niets minder ze proberen je van alles aan te smeren maar dat moet je hebben (9pins allebeide een vrouwtje).<BR>Hoe het werkt lees je op de officiele humax site

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]<BR>Niet om kritiek op je te maken, maar in de nederlandse gebruiksaanwijzing staat 't echt niet hoor.<BR>Misschien wel in de andere (internationale), maar daar kijk ik niet in he wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@maikie<BR>Bij mij staat op de achterkant van de ned. gebr.aanw. alleen een afbeelding van de AB v/d Hum 5400<BR>(Dit moest eigenlijk een PM worden)<p>[ 11-08-2001: Message edited by: LD ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...