Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Hallo allemaal ik had een vraagje over mijn Humax die wilde ik patchen maar tijdens het schrijfen klapte mijn computer eruit nu als ik hem aan zet gaan er alleen 2 groene en een rood lampje branden.<BR>Wat is er gebeurd en wat moet ik er aan doen ???????<P>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 gaat wat ver,<BR>Alsnog originele versie uploaden gaat ook niet?
xfiles69 Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 wat dacht je van proberen?<BR>Als dat niet wil lijkt mij dat dit zo'n probleem alsof je een biosupdate aan het doen bent op je pc en........<BR>De stroom valt uit ......<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Nee niets help ik kan mijn humax niet meer benaderen.<BR>
Ron Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Vreemd verhaal want zolang de loader nog werkt zou alles nog gewoon moeten werken.<BR>Terug naar de dealer dan maar, die laten kijken en indien nodig het apparaat ter reparatie bij humax aan laten bieden. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 nee de loader werkt niet meer de melding <BR>h 2.08 verschijnt niet meer op mijn display
Ron Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 sorry, ik verwisselde jouw probleem met dat van een ander.<BR>Dan geld de eerste regel van mijn antwoord niet maar de 2e en 3e regel wel:-)<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Mvouwel,<BR>wat je nog kan proberen is:<BR>Zet je hummie uit de knop aan de achterkant<BR>Start de download naar je hummie<BR>Zet hummie weer aan met knop achterkant<BR>Start het downloaden nu ben je gered anders alleen nog gang naar dealer/reparateur.<BR>Suc6
Aanbevolen berichten