Ga naar inhoud

Humax down ??????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal ik had een vraagje over mijn Humax die wilde ik patchen maar tijdens het schrijfen klapte mijn computer eruit nu als ik hem aan zet gaan er alleen 2 groene en een rood lampje branden.<BR>Wat is er gebeurd en wat moet ik er aan doen ???????<P>Alvast bedankt

Geplaatst:

gaat wat ver,<BR>Alsnog originele versie uploaden gaat ook niet?

Geplaatst:

wat dacht je van proberen?<BR>Als dat niet wil lijkt mij dat dit zo'n probleem alsof je een biosupdate aan het doen bent op je pc en........<BR>De stroom valt uit ......<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Vreemd verhaal want zolang de loader nog werkt zou alles nog gewoon moeten werken.<BR>Terug naar de dealer dan maar, die laten kijken en indien nodig het apparaat ter reparatie bij humax aan laten bieden. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

nee de loader werkt niet meer de melding <BR>h 2.08 verschijnt niet meer op mijn display confused.gif" border="0

Geplaatst:

sorry, ik verwisselde jouw probleem met dat van een ander.<BR>Dan geld de eerste regel van mijn antwoord niet maar de 2e en 3e regel wel:-)<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Mvouwel,<BR>wat je nog kan proberen is:<BR>Zet je hummie uit de knop aan de achterkant<BR>Start de download naar je hummie<BR>Zet hummie weer aan met knop achterkant<BR>Start het downloaden nu ben je gered anders alleen nog gang naar dealer/reparateur.<BR>Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.