Ga naar inhoud


ID-Error


tanzer

Aanbevolen berichten

Ik wilde onlangs mijn Hummie voorzien van de patch 2.4, ik had nog de hic versie 08 in de Humax.bij de eerste beste keer gaf hij een ID-Error aan en kon daarna totaal geen patch of settingslijst in mijn Hummie krijgen, hij blijft gewoon foutmeldingen geven. Het lijkt wel of hij geblokkeerd is. Ik heb uiteraad merdere kabels en snelheden geprobeerd.Hij werkt gewoon nog wel maar kan geen software meer in mijn Hummie krijgen.<P>HELP confused.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Mister Tanzer

 

Dreambox DM8000HD

Humax5400 L2.07 en H2.08

Relook 400S

Dreambox 7000-S

Dreambox 500-S

Vantage TS 221

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo gauw ik een settingslijst wil uploaden naar mijn Hummie geeft hij error-id, ik heb zowel Setedit Humbox als HCC geprobeert en alles noppes.Ik heb het gevoel dat er geen reactie van de Humax terug naar de pc komt.!!?<P>Help confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Mister Tanzer

 

Dreambox DM8000HD

Humax5400 L2.07 en H2.08

Relook 400S

Dreambox 7000-S

Dreambox 500-S

Vantage TS 221

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tanzer<BR>Ik mag aannemen dat je wel op de volgorde let van uploaden naar de STB?<BR>Misschien is er wel iets mis met de Intel chips in je hummie, maar dat kan ik vanaf hier niet meten.<BR>Als 't je echt niet meer lukt zou ik hem toch ff naar de dealer brengen om hem door te laten meten.<BR>BTW, ik werk zelf met Humbox4, nog geen problemen gehad<BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Heb je bij het patchen etc wel de juiste loader gebruikt. Een error is vaak de oorzaak van een verkeerde loader . Zie ook de topic van 23-07-2001 Topic: Nieuwe Loader<P>Suc6 ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...