Homer Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Hallo satter, Een tijdje geleden had ik een vraag gesteld, betreffende problemen met windows hier te vinden: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=4#784259 Het betrefd een medion PIII 1Ghz 384ram +/- 4jaar oud Na alles wat ik heb verwijderd kwam ik tot de vaststelling dat de problemen voort kwamen van de Creatix V.90 HAM Data Fax Modem !! Vroeger stond er Win Me op de pc en nu Xp. Sinds ik xp gebruik zijn de problemen begonnen register werkte niet,niet kunnen afsluiten,a drive bleef draaien,enz. Heb ik dus lang moeten zoeken en de dader gevonden. Heb al nieuwere sofware voor dit type modem geprobeerd maar geen verbetering. Deze heb ik nu uitgeschakeld. En wat denk je nu geen problemen meer!! Is er iemand die zo'n probleem ook al heeft gehad, zoja wat heb je moeten doen op dit te verhelpen. Had al zitten denken om een nieuwe te gaan kopen maar als het probleem dan herbegint sta ik er mee. Groeten Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
theparasol Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Niet mee verder gaan, als je dan toch nog een analoog modem moet hebben even bij de lokale pc zaak langs en koop er een nieuwe. Ongeveer 15 euro is de huidige handelsprijs voor een nieuw 56k modem.
Homer Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Geplaatst: 28 januari 2005 Hey, Wel ik gebruik een adsl modem, maar heb ook fax nodig! Dit betreffend dat ik documenten eveneens moet kunnen faxen en ontvangen. Zal verder toch eens moeten kijken voor een nieuwe modem! terwijl de mijne niet stuk is. Toch raar dat de problemen onstaan zijn door win xp!!!! Groeten Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Er zijn ook services die je een fax nummer geven (084) geloof ik waarmee je via een breedbandverbinding kunt faxen en gefaxed worden...Is geloof ik ook nog gratis...Zoek het daar eens...
Poetsdoekje Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Citaat: Er zijn ook services die je een fax nummer geven (084 Bij de Makro ook, die geven een gratis faxnummer uit, alle faxen die naar dat nummer gezonden worden, gaan automatisch naar je opgegeven emailbox. Citaat: ook nog gratis... Jazeker groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Homer Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Geplaatst: 29 januari 2005 Goeiemiddag Hoe bedoel je met de makro kan je je even beter uiteen leggen! Mag via pm ook. Groeten Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen