Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo satter,

Een tijdje geleden had ik een vraag gesteld, betreffende problemen met windows hier te vinden:

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=4#784259

Het betrefd een medion PIII 1Ghz 384ram +/- 4jaar oud

Na alles wat ik heb verwijderd kwam ik tot de vaststelling dat de problemen voort kwamen van de Creatix V.90 HAM Data Fax Modem !!

Vroeger stond er Win Me op de pc en nu Xp.

Sinds ik xp gebruik zijn de problemen begonnen register werkte niet,niet kunnen afsluiten,a drive bleef draaien,enz. Heb ik dus lang moeten zoeken en de dader gevonden.

Heb al nieuwere sofware voor dit type modem geprobeerd maar geen verbetering. Deze heb ik nu uitgeschakeld. En wat denk je nu geen problemen meer!!

Is er iemand die zo'n probleem ook al heeft gehad, zoja wat heb je moeten doen op dit te verhelpen.

Had al zitten denken om een nieuwe te gaan kopen maar als het probleem dan herbegint sta ik er mee.

Groeten

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Geplaatst:

Niet mee verder gaan, als je dan toch nog een analoog modem moet hebben even bij de lokale pc zaak langs en koop er een nieuwe. Ongeveer 15 euro is de huidige handelsprijs voor een nieuw 56k modem.

Geplaatst:

Hey,

Wel ik gebruik een adsl modem, maar heb ook fax nodig! Dit betreffend dat ik documenten eveneens moet kunnen faxen en ontvangen.

Zal verder toch eens moeten kijken voor een nieuwe modem! terwijl de mijne niet stuk is.

Toch raar dat de problemen onstaan zijn door win xp!!!!

Groeten

Homer

Geplaatst:

Er zijn ook services die je een fax nummer geven (084) geloof ik waarmee je via een breedbandverbinding kunt faxen en gefaxed worden...Is geloof ik ook nog gratis...Zoek het daar eens...

Geplaatst:

Citaat:

Er zijn ook services die je een fax nummer geven (084

Bij de Makro ook, die geven een gratis faxnummer uit, alle faxen die naar dat nummer gezonden worden, gaan automatisch naar je opgegeven emailbox.

Citaat:
ook nog gratis...

Jazeker

groetsie van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Goeiemiddag

Hoe bedoel je met de makro kan je je even beter uiteen leggen! Mag via pm ook.

Groeten Homer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen