jacobus Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Hoe en waar zijn de bookmarks opgeslagen? ik wil deze backuppen ivm een herinstallatie van mijn systeem, maar ik kon niks vinden. Bij een poging ze te kopieren kreeg ik n bestand 'bookmarks.HTM'. deze heb ik opgeslagen en ik heb ze tevens een voor een gekopieerd naar mn extra HD. Klopt het dat de bookmarks worden opgeslagen in één soort van dll bestand of zoiets?
Con Geplaatst: 27 januari 2005 Geplaatst: 27 januari 2005 Wat jij hebt gevonden zijn de juiste bookmarks. Echter maakt Firefox ook een kopie en die staat in de zelfde directorie. De bookmarks met de extensie HTM is goed. Mocht je later bookmarks terug willen zetten dan moet je de kopie (bak) verwijderen anders leest Firefox de bak in plaats van de "nieuwe" bookmarks. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen