Ga naar inhoud


YES !!! de nieuwe firmware release


Gast

Aanbevolen berichten

@ qmabir<P>Humax gaf een paar weken geleden een niewe release: de HIC 1.03.00 dit is een officiele release en dus geen patch.<P>Vervolgens bleken er verbeteringen op te moeten komen (met name drang vanuit duitsland voor Dolby Digital fix).<P>Humax heeft toen een beta release gestuurd (niet officieel dus) en uiteindelijk kwam dit op HIC 1.03.04 (beta, en niet te downloaden vanaf Humax)<P>Crazy Ivan (Chivato) heeft deze een Nederlands menu gegeven en er is een toevoeging gemaakt voor Betacrypt decryptie.<BR>Deze heet HIC 1.03.04pnl, maar is GEEN allcam.<P>Daar de testen met de beta's van Humax goed bevonden zijn door testers heeft Humax vanochtend de release officieel publiek gemaakt HIC 1.03.06.<P>Leg ik het zo een beetje duidelijk uit ?<BR>Lees anders wat postings over dit onderwerp van de afgelopen 10-14 dagen.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Teebee<P>Eerst zien of die 5400Z er wel komt.<BR>Ik heb een mailtje gestuurd naar Humax waarin ik vertelde dat er op het net wordt afgeraden om een Humax te kopen omdat de volgende versie niet langer patchbaar zou zijn. Ik heb hen gewoon gevraagd of de geruchten waar zijn of niet, maar tot nu toe geen antwoord gekregen ...<P>Als die er komt zou dat wel onnoemelijk dom zijn, Humax weet maar al te goed dat hun bak zo populair is omdat er mee geprutst kan worden. Ik denk dat het enkel onder extreme druk van Irdeto nog mogelijk is, maar dan nog ... aan de andere kant denk ik dat Irdeto blij is dat ze hun licensies nog kwijt kunnen bij Humax, welke andere fabricant wil nog Irdeto ontvangers bouwen, er is geen enkele provider die dat systeem nog gebruikt, en diegene die dat wel nog doen willen er van af ...<P>Ik herinner mij nog dat zo'n 6 maand geleden toen ook dezelfde geruchten de ronde deden en ik denk dat het ook nu weer een tactiek is van de handelaren om hun verkoop wat op te krikken.<BR>Tenzij jij persoonlijk van Humax rechtstreeks iets anders zou hebben gehoord.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...