Ga naar inhoud

vraag over settingslijst humax 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een nieuwe settings lijst in mijn ontvanger wil stoppen wist hij de oude lijst niet maar zet hij hem erbij???? dus krijg ik dubbele kanalen.<P>En de nieuwe lijst werkt dan ook niet.<P>Wie wil mij wat uitleg geven hoe ik dit goed moet doen.<P>En welk programma ik het best hier voor kan gebruiken, ik werk met een Humax 5400 met de nieuwste allcam NL software shocked.gif" border="0

Geplaatst:

gebruik hcc humax control center, dat is een goed programma voor upload en download van settingslisten en patches.

Geplaatst:

Hoi, motormuis.<BR>Als volgt:<BR>1). neen, je oude settings worden overschreven, dus geen dubbele kanalen.<BR>2). Neem het prg. Humbox 4.0b.<BR>3). Neem een Laptop, of pc met een nulmodem kabel.<BR>4). Sluit de pc of laptop via de nulmodemkabel aan op je humax (achterkant).<BR>5). Start het prg (humbox 4.0b) op en laadt de settings in je prg.<BR>6). Druk op de knop download to humax.<BR>7). Zet nu de Humax aan (standby knop aan de voorzijde).<BR>8).op beeldscherm,laptop, of humax kun je de hele procedure volgen.<BR>9). Nadat het beeldscherm of Humax of laptop "END" heeft aangegeven zet je de Humax weer uit met de standby knop.<BR>Haal de nulmodem kabel uit de Humax.<BR>Als alles goed is gegaan kun je de nieuwe settings gebruiken .<BR>Let wel, opletten welke com poort je gebruikt (dit dien je aan te geven in het prg Humbox.

[Put brain in motion before moving mouth.]

Geplaatst:

Vergeet overigens niet dat indien je settings en firmware wil downloaden naar je receiver dit ook gewoon kan met de officiele Humax software kan doen.<P>Humax Software + uitleg op: <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>www.humaxdigital.com</A> <P>Onder software / utilities<BR>Formula V3 is voor settings<BR>WDNOAK4 is voor firmware<P>Alle overige genoemde progs in de posting zijn o.k. hoor !<P>c-ya !

Geplaatst:

Bedankt voor de reakties.<P>Moet ik geen speciale software gebruiken omdat ik de nieuwste software (NL ALLCAM) al in mijn ontvanger zit !!??<P>Verder had ik het zelf al geprobeerd met seteditoak V3 maar deze kan maar beperkt.<P>En Formula 3 maar dan krijg ik dubbele kanalen in mijn ontvanger.<P>groetjes wink.gif" border="0

Geplaatst:

Probeer het eens met humbox, een mooi progje voor settings.<BR>Dit progje gebruik ik zeer regelmatig en is makkleijk en veelzijdig.<BR>Zowel om te editten als up en download naar je humax.<BR>Er is al uitgebreid geschreven hoe je het moet doen. succes.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.