Ga naar inhoud


vraag over settingslijst humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik een nieuwe settings lijst in mijn ontvanger wil stoppen wist hij de oude lijst niet maar zet hij hem erbij???? dus krijg ik dubbele kanalen.<P>En de nieuwe lijst werkt dan ook niet.<P>Wie wil mij wat uitleg geven hoe ik dit goed moet doen.<P>En welk programma ik het best hier voor kan gebruiken, ik werk met een Humax 5400 met de nieuwste allcam NL software shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, motormuis.<BR>Als volgt:<BR>1). neen, je oude settings worden overschreven, dus geen dubbele kanalen.<BR>2). Neem het prg. Humbox 4.0b.<BR>3). Neem een Laptop, of pc met een nulmodem kabel.<BR>4). Sluit de pc of laptop via de nulmodemkabel aan op je humax (achterkant).<BR>5). Start het prg (humbox 4.0b) op en laadt de settings in je prg.<BR>6). Druk op de knop download to humax.<BR>7). Zet nu de Humax aan (standby knop aan de voorzijde).<BR>8).op beeldscherm,laptop, of humax kun je de hele procedure volgen.<BR>9). Nadat het beeldscherm of Humax of laptop "END" heeft aangegeven zet je de Humax weer uit met de standby knop.<BR>Haal de nulmodem kabel uit de Humax.<BR>Als alles goed is gegaan kun je de nieuwe settings gebruiken .<BR>Let wel, opletten welke com poort je gebruikt (dit dien je aan te geven in het prg Humbox.

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet overigens niet dat indien je settings en firmware wil downloaden naar je receiver dit ook gewoon kan met de officiele Humax software kan doen.<P>Humax Software + uitleg op: <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>www.humaxdigital.com</A> <P>Onder software / utilities<BR>Formula V3 is voor settings<BR>WDNOAK4 is voor firmware<P>Alle overige genoemde progs in de posting zijn o.k. hoor !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reakties.<P>Moet ik geen speciale software gebruiken omdat ik de nieuwste software (NL ALLCAM) al in mijn ontvanger zit !!??<P>Verder had ik het zelf al geprobeerd met seteditoak V3 maar deze kan maar beperkt.<P>En Formula 3 maar dan krijg ik dubbele kanalen in mijn ontvanger.<P>groetjes wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met humbox, een mooi progje voor settings.<BR>Dit progje gebruik ik zeer regelmatig en is makkleijk en veelzijdig.<BR>Zowel om te editten als up en download naar je humax.<BR>Er is al uitgebreid geschreven hoe je het moet doen. succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...