Ga naar inhoud


5400irci niet leverbaar?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil me nog een 2e 5400irci aanschaffen.<P>Ik heb verschillende winkels gebeld. Overal krijg ik het zelfde te horen: Levertijd onbekend. De winkels waar hij gewoon op voorraad is daar kost hij rond de Fl 1200,-! mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Dat vind ik toch een beetje te veel. Meer als 999,- wil ik er toch niet voor geven.<P>Heeft dit soms iets te maken met die nieuwe onpatchbare versie? confused.gif" border="0<P>MVG > PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de website van XXXXXXXXX nog wel te koop <P><BR>Ik woon vlak bij Duitsland, in Nordhorn bij XXXXXXXXXX staan ze voor 899 DM.<P>**** Eerste en laatste waarschuwing! Geen reclame en/of commerciele links!!!!!! Toxic[Q]<p>[ 14-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt inderdaad met een nieuwe "onpatchbare" versie te maken te hebben. Onzin natuurlijk want alles moet te kraken zijn.<BR>Ik zou ook geen 1200 overhebben voor een Humax IRCI 5400. <BR>Gewoon afwachten. Voor die nieuwe komt vanzelf een oplossing. Ik heb overigens gehoord dat diverse zaken volgende week nog "oude" modellen op vooraad zullen hebben. Ieder zichzelf respecterende zaak zal dan gewoon ook de "oude" prijs verlangen. Iedere zaak die die prijs optrekt terwijl de inkoop gelijk blijft is een afzetter en dan weet je gelijk wat je aan die zaak hebt. Dit zullen wel de laatste 5400's zijn want productie is nu stopgezet en over een paar weken zijn er alleen nog maar nieuwe. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik in mijn pauze toch maar eens naar die zaak ga en een probeer af te dingen.<P>Eerst even een paar afdrukjes maken van de prijzen van diverse concurenten. Kijken hoever ik kom laugh.gif" border="0<P>Als andere zaken ze kunnen aanbieden onder de 999 gulden dan moet een beetje zakenman toch van zijn 1200 afstappen. (Ik ben wel goed maar niet gek tongue.gif" border="0)<P>Wordt vervolgt........<P>MVG > PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jongens ik heb er een kunnen afdingen voor Fl 1000,- !!!! Ik dacht: Voor die gulden kan ik het niet laten.<P>Die stommerik zei ook nog dat hij er nog maar 1 had liggen. (Hij had ook iets gehoord van een productie stop bij humax, vertelde hij)<BR>Dus ik zei tegen hem: Oh als het toch de laatste is wat je hebt kun je ook wat van de prijs afdoen dan ben je er tenminste vanaf. laugh.gif" border="0<P>Nu wil ik nog een breedbeeld TV. Kijken voor welke prijzen ik die kan krijgen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adresje waar ik wel eens wat haal heeft ze gewoon staan fl. 985,=.<P>Ophalen in Noord-Holland of onder rembours laten sturen, gaat goed.<P>Ik heb begrepen da'k geen link mag plaatsen omdat ie commercieel is, begrijpelijk maar jammer want ik zou graag (belangenloos) tip geven.<P>C-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het leveringsprobleem maar tijdelijk omdat de enigste importeur van Humax in nederland vakantie heeft...wacht nog een weekje af en volgens mij is de "oude" IRCI-5400 dan nog een tijd zonder problemen leverbaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij bedoel je de enige distributeur want de hele satelliet handel importeert die dingen onderhand laugh.gif" border="0<BR>Maar dan moet je me toch eens uitleggen hoe de distributeur de "normale" Humax 5400 moet gaan distribueren als Humax ze niet meer produceert en hij ze dus niet meer krijgt?<BR>Humax is schijnbaar toch echt gestopt met het oude model te fabriceren dus ik denk dat als de oude voorraad en door heen is we langzaam maar zeker toch naar het nieuwe modelletje toe gaan.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland kost deze Humax 5400 maar<BR>DM 799,- Heb net nog gebeld en ze zijn gewoon in voorraad.<BR>Gewoon per www bestellen en met plastik betalen.<BR>In geval van interesse in de url, dan stuur maar je email adres.<P>Waarom wordt ik eigenlijk geen satellietenboer. Moet een goudmijntje zijn.<P>de garoeten wink.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.<P>Net nog weer even nagevraagd en een Hummer 5400 incl. Seca CAM kost DM 1.029,-<BR>Zonder Seca CAM DM 799,-<BR>Verzendkosten in Duitsland DM 7,-<BR>Betalen met "plastic fantastic", kredietkaart dus voor degenen die dat niet snappen.<BR>Even ter verduidelijking en om misverstanden te voorkomen: ik ben GEEN handelaar. Deze info alleen omdat ik vind dat in NL, woekerprijzen gevraagd worden en dan nog die totaal onzinnige ontzorgingskosten die nergens op slaan.<BR> shocked.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 16-08-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...