Gast Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Ik heb mijn dsx 7072 geprobeerd te patchen (volledige geheugen van 2MB) met FlashCvt. Het process verliep goed gedurende ca. 2 uur (ca. 85%). Toen een time out boodschap ontvangen in FlashCvt terwijl de sat. receiver op SE bleef staan. Flash Cvt had geen kontakt meer en ook de receiver was geen beweging in te krijgen. Deze power-off gegeven en was daarna niet meer aan te krijgen. Een dood vogeltje dus. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb inmiddels een Oslink in huis om te proberen de DSX weer aan de praat te kunnen krijgen. Lukt niet erg. Ik ben radeloos. Hoop op hulp. Heeft iemand een goeie tip. Liefst met een beschrijving. Als iemand mij denkt te kunnen helpen, bel mij dan even of geef je telefoonnr. aad.zonneveld@zonnet.nl 040 281 5323 Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 probeer het eens met het programma oslink 1.5 , hier kun je de 7072's die beveiligd zijn zonder probleem mee patchen. succes.
jamrox Geplaatst: 29 januari 2005 Geplaatst: 29 januari 2005 Citaat: Ik heb mijn dsx 7072 geprobeerd te patchen (volledige geheugen van 2MB) met FlashCvt. Het process verliep goed gedurende ca. 2 uur (ca. 85%). Toen een time out boodschap ontvangen in FlashCvt terwijl de sat. receiver op SE bleef staan. Flash Cvt had geen kontakt meer en ook de receiver was geen beweging in te krijgen. Deze power-off gegeven en was daarna niet meer aan te krijgen. Een dood vogeltje dus. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb inmiddels een Oslink in huis om te proberen de DSX weer aan de praat te kunnen krijgen. Lukt niet erg. Ik ben radeloos. Hoop op hulp. Heeft iemand een goeie tip. Liefst met een beschrijving. Als iemand mij denkt te kunnen helpen, bel mij dan even of geef je telefoonnr.aad.zonneveld@zonnet.nl 040 281 5323 Alvast bedankt. probeer oslink 2.99a daar kun je oon newsignature recievers mee patchen. check e-mail voor uitleg Jamrox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen