Ga naar inhoud

HIC10306PNL is klaar!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo de laatste Humax firmware is zojuist richting deze website toegestuurd!<P>Als volgt vernieuwd;<BR>- NL Menu optie<BR>- Patch voor gebruik met PW/ORF etc...<P><BR>Patch werd verzorgd door Happy2000<BR>NL menu werd verzorgd door Crazy Ivan.<P><BR>Suc6,

Geplaatst:

ja hij staat er al ik heb hem er in gezet maar pw doet het niet ook cinedom niet <BR>allcam patcg 2.4 er weer in gezet en alles doet het weer RA RA ??? frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

hahahah ja dat zou best kunnen maar ik gebruik de laaste files heb je zo nog nieuwer dan ????hahahahahaah<BR>bedankt voor je antwoord laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Bij mij werkt er geen een zender meer met de nieuwe software.<BR>Alle zenders zijn gecodeerd?????<BR>Moet ik andere files dan Alfredo gebruiken?<BR>2.4 terug gezet en alles werkt weer.

Geplaatst:

Wellicht kan Xfiles even concreet worden.<P>Welke files ? beam, strsh, duck etc. etc.<BR>of stuur ze gewoon ff naar diegene die er niet uitkomen, wel zo handig.<P>Ik heb het helaas zelf nog niet kunnen proberen, geen humax in de buurt, morgen weer.

Geplaatst:

Gebruik de Beamer files, deze werken perfect!<BR>Niets meer aan veranderen, gewoon zo op je GW zetten en voila, beeld!<P>Gr,

Geplaatst:

Thanx Crazy Ivan !<P>Zoals beloofd, dezelfde dag downloadable vanaf members.tripod.com/humax5400/<P>great!<P>c-ya!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.