MBa Geplaatst: 28 januari 2005 Geplaatst: 28 januari 2005 Hi satters, Ik heb een tijdje geden al een bericht geplaatst over dit totsenbord vanwege de easy access buttons dat probleem is nu opgelost ( Klik hier voor het bericht ) maar ik heb een bestand nogig om dat velletje om die easy acces buttons aan te passen, ik wil namelijk me eigen plaatjes en niet die standaard dingen. wie kan mij helpen? en voor als het nog niet duidelijk ik het gaat hierom Michel (misschien is de titel een beetje vaag maar ik kon effe niks anders vezinnen) Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
toeter Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 als ik het goed begrijp gaat het om het sjabloontje ? met een beetje knutsel en knip en plak werk maak je dit toch zelf lijkt mij
MBa Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Geplaatst: 30 januari 2005 Dat is wel zo maar als daar nou een mal voor bestaat is dat handiger Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Ðeninux Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Zo moeilijk is dat toch niet, knippen en plakken toch..alles naast elkaar en dan de oude erop leegen en uitknippen maar. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen