Ga naar inhoud


No more HUMFREE!!!


Gast

Aanbevolen berichten

An das Humfree-Team wurde die dringende Bitte herangetragen, auf dieser<BR>Website keine Software zur Modifikation von Humax-Receivern anzubieten.<P>Weil wir nun mal so nette Kerle sind, haben wir uns daher entschlossen, dem<BR>Wunsch nachzukommen und das Projekt zu beenden.<P><BR>Macht's gut und lasst Euch nicht erwischen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is erg jammer, want die nieuwe software versie van Humax zelf voegt toch weer wat extra's toe. Maar nu er geen allcam patch meer van het Humfree-Team te verwachten is blijf ik gewoon bij de allcam v2.4NL, die voldoet ook goed!<P>Alhoewel ik ook van mening ben dat op den duur wel weer anderen de draad zullen oppikken.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bigfood1972 ik dacht dat het helder was,<BR>beschermende maatregelen leiden tot stress.<BR>verlagen de eigenschappen van de hersencellen<BR>en leveren een softweare bug op.wat resulteert in het opruimen van de hummy laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by muts:<BR><STRONG>ik zag volgens mij al een patch bij duck staan confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Dat zijn de bestaande patches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Patch hic10306pnl die net bij Duck is uitgekomen voor de final release is gemaakt door Happy2000 en alleen bedoelt om Betacrypt mogelijk te maken. Het Nederlandse menu is weer naadloos door Crazy Ivan gemaakt!<P>Als je dat zo leest van het Humfree Team, zou het me niet verbazen of we zien alsnog ergens anders binnenkort van hun hand de all cam patch verschijnen.<P>@bonzi, ik zit op dit moment met m'n hoofd voor de airco, dus die blijft wel koel, ik hou je overigens wel op de hoogte!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wel zeer jammer.weer een goede site ter grave gedragen.er zal toch wel gesleuteld<BR>worden aan de softweare ,zo langzaam moet je de kelder induiken op zoek naar een fles met inhoud en je bezatten.Men vindt het niet leuk dat er ontwikkelt wordt waarbij naar mijn mening dit alleen maar ten goede komt aan humax zelf.Plilips heet ook altijd gedacht,dat het gezond is alles te beschermen en de lieve jongens uit te hangen.<BR>Dit hebben ze een paar jaar geleden eindelijk<BR>los gelaten ,en dat heeft ze geen wind-eieren<BR>opgeleverd.Hoe lang zou het duuren voordat humax hier achter komt ,want de verkoop zakt in elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redcat,<BR>Zoals Toxic[X] al omschrijft het licht niet aan Humfree.<BR>En omtrent de update die komt er wel aan, we houden elkaar wel op de hoogte!<BR>keep it cool it's hot out there!!<BR>grt,<BR>Bonzi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...