Ga naar inhoud


Humax besteld 975,- incl.btw


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>heb net nog een goede humax kunnen kopen <BR>ik hoorde dat deze binnenkort deze niet meer te patchen is !!<BR>dus voor de prijs hoef ik hem niet te laten <BR>975,- <BR>in eindhoven, deze is nog leverbaar maar ze hebben nu een aanbieding van 15 aug tot 31 aug kost nu 975,- incl.btw normaal fl.1099,-<BR>ik weet niet als ik de link van het bedrijf mag plaatsen wil iemand het adres mail dan maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geweldige verkoopstunt van Humax. Normaal moeten fabrikanten altijd reclame maken over nieuwe modellen die nog beter zijn, hier is het precies andersom..... en de sales gaan richting sky!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je gek. Ik heb vanmiddig de nieuwe 5400Z gezien en volgens de eigenaar is ook die gewoon te patchen. Het kastje moet er wel wel voor open. Volgens mij hoeft dus niemand zich zorgen te maken. Er komen vanzelf wel weer patchbare kastjes op de markt.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook wel benieuwd ik ben ook<BR>van plan een hum5400 bij te kopen maar<BR>kan dat ding nergens vinden maar als dat nieuwe type ook te pachten is dan maakt<BR>het niet zo veel uit denk ik oud of nieuw<BR>ben wel benieuwd wat er verandert moet<BR>worden en of wij dat zelf wel kunnen of<BR>dat we weer naar de winkel moeten of dat<BR>we weer moeten gaan zeuren wie dan dit voor<BR>mij of wil dit voor mij enz enz.<BR>ik hoop dat er snel iets meer over<BR>bekend word.<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals beloofd het vervolg:<BR>Ik heb gisteren gezien dat het toestel patchbaar is maar de kast moet er voor open en je hebt er speciale hardware voor nodig. Het lijkt me niet iets wat je zelf kunt doen want als je die hardware zou moeten aanschaffen om alleen de receiver te patchen ben je duur uit. Het beste lijkt me dus de receiver gewoon gepatched te kopen want ik neem aan dat de meeste dealers de toestellen niet zullen verkopen als ze niet gepatched zijn want dan wil volgens mij geen mens zo'n ding. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen rs232 poort op die nieuwe zit zou ik hem helemaal niet willen hebben.<P>Het is veel te gemakkelijk om even met de pc de settings aan te passen. Dat is dan ook niet meer mogelijk. (of wel?)<P>Wat betreft die apparte hardware die je nodig zou hebben, moet je dan met de soldeerbout in de hummie of is er een soort connector waar hem mee kan aansluiten?<P>Ondanks alles goed nieuws dus. Nu nog wachten op humfree2 laugh.gif" border="0<P>MVG > PSYCHO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...